10. sezon serialu „Ranczo” hitem TVP1. Ponad 5,3 mln widzów i deklasacja konkurencji

10. serię „Rancza” oglądało średnio 5,3 mln widzów, o 1,59 mln osób więcej niż śledziło „Dziewczyny ze Lwowa” w analogicznym okresie ub.r. TVP1 w czasie nadawania serialu znokautowała konkurencję. Wpływy z reklam wyniosły 12,32 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Dziesiąta seria „Rancza” gromadziła przed telewizorami średnio 5,30 mln widzów. Przełożyło się to na 30,90 proc. udziału TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 22,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 26,79 proc. w grupie 16-59 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można było w niedziele o godz. 20.25, w okresie od 4 września do 27 listopada br.

Największą widownię miał finałowy odcinek serii, który oglądało 6,11 mln osób.

Widownia „Rancza 10” odcinek po odcinku

Dla porównania, pokazywane jesienią ub.r. w tym paśmie „Dziewczyny ze Lwowa” gromadziły 3,71 mln widzów, a udział TVP1 wynosił 21,41 proc. w 4+ oraz 13,45 proc. w 16-49. Oznacza to, że „Ranczo” w tym czasie zyskało 1,59 mln widzów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ojciec-mateusz-dalej-hitem-tvp1-9-3-mln-zl-z-reklam ##

TVP1 podczas emisji dziesiątej edycji komediowej produkcji była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął TVN, pokazujący w tym czasie „MasterChef’a”, co przełożyło się na 13,17 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (gł. „Kabaret na żywo”, a także koncerty i inne programy kabaretowe; 11,93 proc.) i TVP2 (filmy fabularne; 4,12 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Wpływy reklamowe z 13 odcinków dziesiątej edycji serialu wyniosły 12,32 mln zł, podczas gdy „Dziewczyny ze Lwowa” przed rokiem przyniosły z reklam 9,33 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

"Ranczo" hitem TVP

Wśród wszystkich dotąd wyemitowanych serii najwięcej widzów gromadziła czwarta - aż 8,28 mln osób, a najmniej pierwsza - 4,72  mln oglądających.

Oglądalność „Rancza” sezon po sezonie

„Ranczo” to obyczajowo-komediowa opowieść o perypetiach mieszkańców małej podlaskiej wsi Wilkowyje. W obsadzie produkcji są m.in. Cezary Żak, Artur Barciś, Ilona Ostrowska i Paweł Królikowski. Reżyserem jest Wojciech Adamczyk. Serial nadawany jest w TVP1 od 2006 roku.

Warto dodać, że były dyrektor Jedynki Piotr Radziszewski zdecydował, iż dziesiąty sezon będzie ostatnim. W maju prezes ATM Grupy Andrzej Muszyński zapowiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że koniec „Rancza” nie jest przesądzony. Na razie jednak prace nad kontynuacją serialu się nie rozpoczęły.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat