14,79 mln Polaków korzysta z internetu

49,1 proc. Polaków, czyli w przeliczeniu na populację prawie 14,79mln osób, korzysta z internetu - wynika z najnowszego badaniaNetTrack (marzec - maj 2009). W zestawieniu odwiedzanych ostatniostron po raz pierwszy znalazł się serwis Zumi.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Polacy najczęściej korzystają z internetu codziennie lub prawiecodziennie, łącząc się z nią z domu za pomocą stałego łącza -wynika z badania NetTrack opracowanego przezserwis Wirtualnemedia.pl. Coraz mniejsząpopularnością cieszą się kawiarenki internetowe, którychodwiedzanie deklaruje tylko 0,8 proc. osób korzystających zsieci.

Najwięcej internautów w Polsce niezmiennie kojarzy Google iAllegro. Natomiast w zestawieniu stron odwiedzonych w ostatnimmiesiącu po raz pierwszy pojawił się lokalizator internetowyZumi.pl

Użytkownicy globalnej sieci stanowią dokładnie 49,1 proc.wszystkich Polaków, czyli 14,79 mln w przeliczeniu na całespołeczeństwo. Oznacza to wzrost o 0,1 proc. (ok. 30 tys. osób) wporównaniu z poprzednią falą badania (luty - kwiecień 2009). Tojednocześnie najwyższy w historii poziom penetracji internetu wnaszym kraju, która zwiększa się w każdej kolejnej falibadania.

Próba w badaniu NetTrack realizowanym przezMillwardBrown SMG/KRC od marca do maja bieżącegoroku wyniosła 5990 osób, a od lutego do kwietnia - 6062 osób.Wszystkie powyższe dane dotyczą grupy celowej - osób korzystającychz internetu.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?