SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

17 mln zł na e-reklamy telekomunikacji, 10 mln zł na finanse

Od 1 do 6 stycznia cennikowa wartość internetowych reklam displayowych sektora telekomunikacyjno-mediowego wyniosła 17,3 mln zł, a finansowego - 9,9 mln zł. Po ok. 7 mln zł kosztowały takie reklamy usług, motoryzacji oraz kultury i rozrywki.

Z danych Pentagon AdEx wynika, że w pierwszych 6 dniach 2013 roku najwięcej na reklamy displayowe w branży telekomunikacyjnej i mediowej wydał operator sieci Play. Emitowane wtedy displaye Play na Kartę z Jurkiem Owsiakiem (zobacz szczegóły tej kampanii) cennikowo kosztowały 3,34 mln zł. Wartość reklam Pracuj.pl wyniosła ok. 1,5 mln zł, Edarling.pl - ok. miliona zł, a Heyah i Accorhotels.com - po ponad 800 tys. zł.

Reklamy displayowe usług finansowych były cennikowo warte 9,95 mln zł. Najwięcej kosztowały reklamy lokat w Noble Banku, funduszu emerytalnego w PZU i Nordea Banku.

Firmy z sektora usługowego na displaye wydały cennikowo 7,32 mln zł. Ponad połowa tej kwoty przypadła na reklamy Clear Sense.

Sektor motoryzacyjno-transportowy przeznaczył na reklamy displayowe 6,96 mln zł. Najwięcej kosztowały reklamy samochodów Volkswagen i Chevrolet.

Displaye promujące rozrywkę i kulturę kosztowały cennikowo 6,81 mln zł. Największy udział w tej kwocie miały reklamy RMF Maxxx i Lotto.

Monitoring Pentagon AdEx obejmuje ponad 250 polskich serwisów internetowych. Koszt wyświetlonych reklam jest szacowany przy założeniu, że wszystkie są sprzedawane w modelu CPM.

Dołącz do dyskusji: 17 mln zł na e-reklamy telekomunikacji, 10 mln zł na finanse

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl