19,4 mld funtów na reklamę w Wielkiej Brytanii

Wydatki na reklamę na rynku brytyjskim zwiększyły się w ubiegłymroku o 4,2 procenta i wyniosły 19,4 miliarda funtów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych przedstawionych przez Advertising Association wynika,że pomimo spadku nakładów o 1,6 procenta, największym mediumreklamowym w Wielkiej Brytanii była w ubiegłym roku prasa, wprzypadku której wydatki wyniosły 7,7 miliarda funtów (39,8procenta ogółu nakładów) - informuje serwis Brand Republic.

Następne pod tym względem były tutaj: telewizja (4,7 miliardafuntów, 24,1 procenta udziałów w rynku), internet (3 mld, 15,6procenta), direct mail (2,2 mld, 11,2 procenta), outdoor (1,1 mld,5,5 procenta), radio (534 miliony, 2,8 procenta) oraz kino (207mln, 1,1 procenta).

Z kolei najszybciej rozwijającym się medium reklamowym na rynkubrytyjskim był w ubiegłym roku internet, w przypadku któregonakłady zwiększyły się o 39,5 procenta. Na kolejnych miejscach byłytutaj: kino (wzrost o 10,1 procenta), outdoor (wzrost o 4,6procenta), radio (wzrost o 3,4 procenta), telewizja (wzrost o 2,3procenta), prasa (spadek o 1,6 procenta) oraz direct mail (spadek o6,5 procenta).

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu