SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

2008 rok pod lupą ekspertów

Specjalnie dla portalu Wirtualnemedia.pl przedstawiciele różnych branż podsumowali miniony rok. Zapraszamy do przeczytania opinii ludzi związanych z telewizją, radiem, prasą, internetem, PR-em, reklamą i badaniami rynku.

2008 rok pod lupą ekspertów

Rok 2008 pod lupą branży telewizyjnej

Specjalnie dla portalu Wirtualnemedia.pl mijający rok w branży telewizyjnej podsumowują m.in. : Mirosław Błaszczyk (prezes Polsatu), Arnaud de Villeneuve (prezes Canal+ Cyfrowy), Simon Boyd (prezes UPC Polska), Marek Szafarz (TVN), Izabela Wiley (dyrektor MTV Polska), Jarosław Burdek (wicedyrektor TVP2) i Ryszard Sibilski (dyrektor Endemol Polska).


Rok 2008 pod lupą branży radiowej

Specjalnie dla portalu Wirtualnemedia.pl mijający rok w branży radiowej podsumowują m.in.: Jarosław Hendzel (dyrektor generalny Broker FM), Leszek Kozioł (prezes Eski), Teresa Ziółkowska (dyrektor Agencji Reklamy Polskie Radio), Bartosz Hojka (dyr. Grupy Radiowej Agory), Paweł Mączka (dyr. Eska Rock) i Tomasz Kasprzyk (dyr. programowy sieci Antyradio).


Rok 2008 pod lupą branży prasowej

Specjalnie dla portalu Wirtualnemedia.pl mijający rok w branży prasowej podsumowują m.in.: Magdalena Malicka (prezes G+J Polska), Agnieszka Anielska (prezes Muratora), Dorota Stanek (prezes Polskapresse), Joanna Pilcicka (prezes Mediów Regionalnych), Ryszard Pieńkowski (prezes Infor PL), Artur Sierant (Presspublika), dr Zbigniew Bajka i Tomasz Wróblewski.


Rok 2008 pod lupą branży internetowej

Jaki był mijający rok dla branży internetowej? Oceniają m.in.: Grzegorz Tomasiak (prezes WP.PL), Tomasz Józefacki (członek zarządu Agory), Michał Brański (założyciel o2.pl), Dominik Kaznowski (Nasza-Klasa.pl), Michał Kostrzewa (dyr. zarządzający Microsoft MSN), Jarosław Sobolewski (prezes IAB Polska), Małgorzata Olszewska (prezes MRM Worldwide), Marek Piotrowski (prezes FireFly Group), Marcin Maj (dyr. zarządz. OS3 multimedia).


Rok 2008 pod lupą branży reklamowej

Jaki był mijający rok dla branży reklamowej? Oceniają m.in.: Jakub Potrzebowski (CEO ZenithOptimedia Group), Marek Gargała (dyr.zarządzający Publicis), Monika Biedrzycka (dyr. zarządzający Momentum Worldwide), Rafał Baran (Grey Group Polska), Jacek Olechowski (Founding Partner, Change Integrated), Krzysztof Łada (dyr. biura reklamy Gadu-Gadu), Tomasz Kłaczkow (dyr. zarządzający Arc Worldwide Polska), Bianka Pawlewska (dyr. New Age Media).


Rok 2008 pod lupą branży PR - prognozy na 2009 (wideo)

Jaki był mijający rok dla branży public relations? Oceniają m.in.: Barbara Kwiecień (general manager Edelman), Norbert Ofmański (dyr. On Board PR), Ryszard Solski (prezes Solski Burson-Marsteller), Adam Łaszyn (prezes Alert Media Communications), Joanna Bartnik (dyrektor Effective Public Relations), Piotr Czarnowski (prezes First Public Relations), Karolina Janik (Personal PR).



Badacze rynku o 2008 r. - prognozy na 2009 r.

Rok 2008 pod lupą branży badawczej. Komentują: Jan Nawrocki (prezes IQS), Łukasz Mazurkiewicz (prezes ARC Rynek i Opinia), Leszek Konkel (prezes Acxiom Polska), Arkadiusz Wódkowski (prezes PTBRiO), Jacek Młynarski (członek zarządu PBS DGA) i Jarosław Pawlak (wiceprezes Gemius). Co wydarzy się w 2009 roku?

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 2008 rok pod lupą ekspertów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl