SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2011 rok pod lupą ekspertów - prognozy na 2012

Specjalnie dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele branż mediowo-marketingowych podsumowali rok 2011 i przedstawili swoje prognozy na 2012. Zapraszamy do przeczytania opinii ludzi z branży telewizji, internetu, prasy, radia, reklamy, PR-u, telekomunikacji i badań rynku.

2011 rok pod lupą ekspertów - prognozy na 2012

Branża telewizyjna

Jaki był mijający rok w branży nadawców, operatorów i producentów telewizyjnych? Oceniają m.in. Dominik Libicki, Izabella Wiley, Maciej Bral, Carlos Ortega, Maria Wajda, Maciej Grzywaczewski i Grzegorz Piekarski.


Branża radiowa

Jaki był mijający rok dla nadawców i brokerów radiowych? Oceniają m.in. Andrzej Siezieniewski, Andrzej Matuszyński i Jacek Kapela.


Branża prasowa

Jaki był mijający rok dla wydawnictw prasowych? Oceniają m.in. Magdalena Malicka, Dorota Stanek, Agnieszka Anielska, Justyna Namięta, Andrzej Stepanow, Ilona Szajkowska i Michał M. Lisiecki.


Branża internetowa

Jaki był mijający rok dla polskich polskich portali i firm hostingowych? Oceniają m.in. Grzegorz Tomasiak, Michał Brański, Tomasz Jażdżyński, Dominik Czarnota i Marcin Kuśmierz.

Jaki był mijający rok w polskiej branży reklamy internetowej? Oceniają m.in. Marcin Maj, Magdalena Surowiec, Maciej Mincer, Anna Kaczmarska, Łukasz Lewandowski i Witold Kempa.

Jaki był mijający rok w polskiej branży social media? Oceniają m.in. Jan Namedyński, Dawid Trzeciak, Norbert Kilen, Cezary Kramp i Yuri Drabent.

Jaki był mijający rok w polskiej blogosferze? Oceniają m.in. Artur Kurasiński, Mirosław Usidus, Tomek „Kominek” Tomczyk, Mirek Połyniak i Ewaryst Fedorowicz.

Jaki był mijający rok w polskich branżach e-commerce i internetu mobilnego? Oceniają m.in. Paweł Janecki, Przemysław Budkowski, Tomasz Samul, Tomasz Karwatka i Marcin Mikołajczyk.

Jaki był mijający rok w polskiej branży marketingu w wyszukiwarkach? Oceniają m.in. Zbigniew Nowicki, Artur Banach, Sylwester Wrona i Mateusz Zyguła.


Branża reklamowa

Jaki był mijający rok dla polskich agencji reklamowych? Oceniają m.in. Jacek Olechowski, Marek Gargała, Marek Piotrowski, Karol Gajewski, Kinga Grzelewska, Jarosław Chludziński i Alena Suszycka.

Jaki był mijający rok dla polskich domów mediowych? Oceniają m.in. Paweł Gala, Jakub Bierzyński, Adrian Kawecki, Jacek Dzięcielak i Tomasz Chojnecki.


Branża public relations

Jaki był mijający rok dla branży PR? Oceniają m.in. Eliza Misiecka, Eryk Mistewicz, Konrad Ciesiołkiewicz, Norbert Ofmański, Ryszard Solski, Paweł Trochimiuk, Sebastian Hejnowski, Karolina Siudyła i Marek Wróbel.


Branża telekomunikacyjna

Jaki był mijający rok dla branży telekomunikacyjnej? Oceniają Anna Streżyńska i Maciej Witucki.


Branża badawcza

Jaki był mijający rok dla branży  badań rynku? Oceniają Piotr Kwiatkowski, Łukasz Mazurkiewicz, Arkadiusz Wódkowski, Alina Lempa, Paweł Ciacek i Katarzyna Mojsiewicz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 2011 rok pod lupą ekspertów - prognozy na 2012

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
Interesujące spostrzeżenie Pana prezesa. Osobiście uważam że nadał będą cieszyć się popularnością wszelakie promocje i wyprzedaże (patrz http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?pla ... &page=text), nie trudno zauważyć ile osób w tym roku zakupiło bądź przedłużyło umowę podczas wyprzedaż sieci Orange. Statystyki w następnym kwartale będą imponujące
odpowiedź