ROZWIŃ

90 proc. Polaków rezygnujących z telefonu stacjonarnego to klienci TP

Ponad połowa Polaków, którzy zrezygnowali ze stacjonarnych linii telefonicznych, uzasadnia to zbyt wysokimi kosztami. 90 proc. takich osób korzystało wcześniej z usług Telekomunikacji Polskiej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

51,4 proc. Polaków nie korzysta w swoich domach ze stacjonarnych linii telefonicznej, mając wyłącznie telefony komórkowe. Dwie trzecie takich osób deklaruje, że telefony mobilne im wystarczają, natomiast jedna czwarta wskazuje na wysokie koszty używania telefonu stacjonarnego.

grafika

54,4 proc. Polaków niekorzystających z telefonii stacjonarnej w ogóle nie miało wcześniej do niej dostępu. Natomiast 36,2 proc. z nich zrezygnowało z telefonów stacjonarnych. Ponad 90 proc. takich osób stanowią klienci Telekomunikacji Polskiej.

grafika

Ponad połowa Polaków, którzy zrezygnowali z telefonów stacjonarnych, uzasadnia, że korzystanie z nich było zbyt drogie. Natomiast prawie co druga spośród takich osób podkreśla, że telefon komórkowy bardziej jej odpowiada.

grafika

Badanie zostało zrealizowane przez PBS DGA na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej w dniach 22-30 listopad ub.r. Wywiady przeprowadzono na grupie 1,6 tys. osób w wieku 15 lat i więcej reprezentatywnej dla wszystkich gospodarstw domowych w Polsce ze względu na miejsce zamieszkania oraz liczbę domowników. 986 respondentów zadeklarowało, że nie korzysta z telefonii stacjonarnej.  

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów