SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

á propos dla formy doskonałej

Pierwszego kwietnia agencja reklamowa á propos z Gliwic rozpoczęła działania komunikacyjne dla firmy Merida Polska.

Motywem przewodnim kampanii jest hasło "forma doskonała".  Kampania potrwa do końca miesiąca i obejmie swym zasięgiem największe miasta w kraju. Jest to początek działań komunikacyjnych wzmacniających świadomość marki oraz budujących wizerunek firmy Merida w Polsce.

- To nie przypadek, że działania promocyjne dla MERIDA rozpoczęły się pierwszego kwietnia - mówi Michał Kobierzewski strategic & creative manager á propos - zwykle kwiecień to początek sezonu rowerowego w Polsce. Przygotowany przez nas przekaz ma intrygować ... - porównalismy rower do ciała człowieka, które jest "formą doskonałą".

To pierwsze tak szeroko zakrojone działania marketingowe firmy MERIDA Polska. Przez 30 dni w największych aglomeracjach będzie można zobaczyć nowe oblicze produktów MERIDA. Na billboardach i backlightach pojawi się umięśniony nagi mężczyzna zespolony z elementami roweru. Rzeźba ciała i surowe rowerowe części tworzą oryginalną całość, za którą kryje się odważna forma przekazu. Grupą docelową kampanii są osoby, dla których rower jest nie tylko sprzętem, ale również sposobem wyrażania siebie. 

W kolejnych tygodniach kampania "wejdzie" do punktów sprzedaży. Jako medium wspierające wykorzystany zostanie internet. Istotną rolę odegrają również działania media relations skierowane do mediów trafiających do grupy docelowej.

Za planowanie działań komunikacyjnych, kreację, media planning & buying, odpowiedzialna jest agencja á propos. Za wsparcie public relations tej kampanii odpowiada PAN PIKTO z Katowic.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: á propos dla formy doskonałej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl