SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Abra Meble nowym klientem agencji Booost

Do grona klientów agencji performance marketingowej Booost (Grupa S/F) dołączyła marka Abra Meble.

Kampania sprzedażowa Abra Meble opiera się na big data i hiperspersonalizowanym przekazie do konsumentów w czasie rzeczywistym. Klient będzie się rozliczał z agencją w modelu success fee.

- Prowadząc kampanie w oparciu o big data wiemy, kim jest klient marki Abra, co i kiedy mu powiedzieć na każdym etapie jego ścieżki zakupowej. Hiperspersonalizowane kreacje dostosowane są do realnych potrzeb konsumentów, co ma ogromny wpływ na ich aktywizację, a finalnie na domknięcie sprzedaży - komentuje Łucja Gdala, managing partner agencji Booost.

Agencja daje klientowi także gwarancję brand safety emitowanych kreacji reklamowych. Kampania potrwa kilka miesięcy.

Agencja performance marketingowa Booost powstała w czerwcu tego roku, z przekształcenia spółki MCP Publica. Członkami jej zarządu i udziałowcami zostali Łucja Gdala i Sławomir Kornicki, wcześniej związani m.in. z Codemedia, Mediacontacts i Centraals.

Dołącz do dyskusji: Abra Meble nowym klientem agencji Booost

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl