Accenture Interactive opracuje strategię komunikacji dla Watykanu

Watykan wybrał agencję Accenture Interactive do tego, by opracowała dla Stolicy Apostolskiej spójną strategię komunikacji w mediach cyfrowych. Działania te mają zapewnić, że komunikacja będzie bardziej spójna i klarowna, a dotychczasowe, różne kanały komunikacji będą działać w ramach jednego serwisu Vatican News.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W ramach wprowadzanych zmian zostanie powołany specjalny zespół Vatican News, który zajmie się zarządzaniem treściami i ich dystrybucją. Accenture zajmie się też zaprojektowaniem nowych logo oraz innych elementów identyfikacji wizualnej obecnych kanałów komunikacji watykańskiej: Vatican News, Vatican Media i Radio Vaticana Italia, zapewniając spójność między nową identyfikacją wizualną portalu i jego właściwościami społecznościowymi. Sekretariat ds. Komunikacji Watykanu liczy, że dzięki tym zmianom dotrze do większej liczby użytkowników internetu.

- Produkcja i rozpowszechnianie informacji odbywa się za pośrednictwem agnostycznego oprogramowania, w wielu różnych formatach. Współpraca z Accenture pozwoliła nam opracować obszerną strategię, która pozwoli zjednoczyć różne grupy robocze, wzmocnić tożsamość marki a zarazem umożliwi maksymalizację wartości naszych wewnętrznych specjalistów pracujących w mediach Stolicy Apostolskiej - powiedział Dario Edoardo Vigano, prefekt sekretariatu ds. komunikacji. Dodał, że jest to ostatnia część reformy, którą rozpoczął papież Franciszek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski