Accenture Interactive opracuje strategię komunikacji dla Watykanu

Watykan wybrał agencję Accenture Interactive do tego, by opracowała dla Stolicy Apostolskiej spójną strategię komunikacji w mediach cyfrowych. Działania te mają zapewnić, że komunikacja będzie bardziej spójna i klarowna, a dotychczasowe, różne kanały komunikacji będą działać w ramach jednego serwisu Vatican News.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W ramach wprowadzanych zmian zostanie powołany specjalny zespół Vatican News, który zajmie się zarządzaniem treściami i ich dystrybucją. Accenture zajmie się też zaprojektowaniem nowych logo oraz innych elementów identyfikacji wizualnej obecnych kanałów komunikacji watykańskiej: Vatican News, Vatican Media i Radio Vaticana Italia, zapewniając spójność między nową identyfikacją wizualną portalu i jego właściwościami społecznościowymi. Sekretariat ds. Komunikacji Watykanu liczy, że dzięki tym zmianom dotrze do większej liczby użytkowników internetu.

- Produkcja i rozpowszechnianie informacji odbywa się za pośrednictwem agnostycznego oprogramowania, w wielu różnych formatach. Współpraca z Accenture pozwoliła nam opracować obszerną strategię, która pozwoli zjednoczyć różne grupy robocze, wzmocnić tożsamość marki a zarazem umożliwi maksymalizację wartości naszych wewnętrznych specjalistów pracujących w mediach Stolicy Apostolskiej - powiedział Dario Edoardo Vigano, prefekt sekretariatu ds. komunikacji. Dodał, że jest to ostatnia część reformy, którą rozpoczął papież Franciszek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"