SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ad4Mass rozpoczyna współpracę z GoldenLine.pl i ZnanyLekarz.pl

System reklamowy Ad4Mass będzie prowadził sprzedaż reklam w serwisach GoldenLine.pl i ZnanyLekarz.pl. Zarządzająca nim spółka GTW Media właśnie zawarła porozumienie z tymi witrynami.

Ad4Mass rozpoczyna współpracę z GoldenLine.pl i ZnanyLekarz.pl

W ramach podpisanej właśnie umowy powierzchnie reklamowe w serwisach GoldenLine.pl i ZnanyLekarz.pl będą dostępne w systemie Ad4Mass, który miesiąc temu uruchomiła spółka GTW Media (więcej).

GoldenLine.pl to portal społecznościowy poświęcony pracy i karierze – zarejestrowano w nim ponad 630 tys. profili osób, a w marcu, według danych z badania Megapanel PBI/Gemius, odwiedziło do prawie 1,3 mln internautów (więcej). Natomiast ZnanyLekarz.pl to witryna zawierająca prawie 200 tys. opinii o ponad 24 tys. lekarzy różnych specjalności.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ad4Mass rozpoczyna współpracę z GoldenLine.pl i ZnanyLekarz.pl

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Golix
No nieźle, jeżeli wchodzą w spółkę z Goldenline to rzeczywiście wzieli się ostro do pracy. Dobre posunięcie i szansa na przyspieszenie rozwoju.
8 8
odpowiedź
User
Kosior
Ważny ruch ze strony ad4mass. Mam nadzieję, że dzięki temu wyrobią sobie jakaś pozycję na rynku, bo myślę, że są dobrą platformą reklamową i warto dać im szansę.
8 8
odpowiedź
User
robin28
To wazny ruch w kierunku pozyskania mocnych kontrahentow. Bardzo dobry ruch w kierunku ich rozwoju. Z dnia na dzien staja sie coraz mocniejsi.
8 8
odpowiedź
User
Grenkowicz
Nie popadałbym w taką wielką euforię. Na pewno jest to ważny krok, ale trzeba ciągle pamiętać, że bezpośrednia konkurencja (adtaily) ma ciągle potężniejsza bazę wydawców... a to podstawy aby przyciągnąć reklamodawców.
8 8
odpowiedź
User
robin28
Tak, Adtaily jest chwilowo ze swoja baza nie do przebicia lecz mysle, ze z uplywem niedlugiego czasu sytuacja bardzo sie zmieni. Mysle, ze oferta Massa moze wprowadzic mala rewolucje.
8 8
odpowiedź