AdAction wyłącznym partnerem IGA Worldwide w Polsce

AdAction podpisała umowę z IGA Worldwide, która obejmuje współpracęprzy umieszczaniu reklam dynamicznych w grach komputerowych i nakonsole w sieci IGA Worldwide kierowanych do polskich graczy.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Sieć obejmuje swoim zasięgiem około 30 milionów graczy w 150krajach świata.

Reklama dynamiczna, czyli taka która pozwala na uruchomieniekampanii w ciągu kilku dni, stanowi jedną z najszybciejrozwijających się form marketingu w grach. Jej wartość ma osiągnąćw 2010 roku 1 miliard dolarów, a w 2012 roku ponad 2,5 miliarda.Polski rynek reklamy w grach jest dopiero w fazie początkowej.Eksperci przewidują, że to właśnie nad Wisłą dynamika rozwojubędzie jedną z najszybszych w Europie.

Jak pokazują analizy firmy badawczej Nielsen, 25 procentaktywnych graczy pamięta dobrze reklamy widziane w grach. Aż 35procent męskiej grupy graczy uważa, że reklamy pomagają podejmowaćdecyzje zakupowe - średnia wieku gracza to 29 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber