Adam Kaczmarek: z BrainJuice Group do WebTalk

Adam Kaczmarek objął funkcję stratega w agencji interaktywnej WebTalk. Wcześniej pracował w BrainJuice Group i Harder & Harder.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Adam Kaczmarek: z BrainJuice Group do WebTalk

W WebTalk Kaczmarek będzie odpowiedzialny za opracowywanie strategii komunikacji w internecie (m.in. w social media) dla obecnych i przyszłych klientów agencji.

Poprzednio przez prawie cztery lata pracował w agencji BrainJuice Group. Jako strategy planner zajmował się opracowywaniem strategii digitalowych dla takich marek jak m.in. Johnnie Walker, Bushmills, Telepizza, Chicco Polska, Medicover, Generali i Ronson. Wcześniej był związany z agencją Harder & Harder.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?