SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Adkontekst z reklamami graficzno-tekstowymi

Internetowa sieć reklamowa Adkontekst wprowadza format złożony z grafiki i tekstu. Launch oferty o nazwie Adkontekst Image wspiera promocja cenowa.

Adkontekst Image – nowy format reklamowy w sieci Adkontekst – składa się z tekstu oraz obrazka o rozmiarze 72x60 pikseli. Grafika ma silniej zwracać uwagę użytkowników na przekaz, zachęcając do zapoznania się z nim. Reklamy w nowym formacie będą emitowane na stronach serwisów partnerskich Adkontekst w polach reklamowych 750x100, 300x250 i 160x600. Nie będą natomiast wyświetlane w formach intekstowych, w których występują już podobne reklamy typu exclusive.

Adkontekst Image jest już dostępny z poziomu panelu klienta sieci Adkontekst. Reklamodawcy mogą samodzielnie dodać nową formę, wybierając grafikę z własnych zasobów lub bazy obrazków udostępnianej na stronie. Cena CPC za Adkontekst jest taka sama jak za boksy tekstowe. Nowy format promuje również oferta, w której przy jego wykupywaniu oprócz cennikowych rabatów otrzymuje się dodatkowy 15-procentowy bonus.

Dołącz do dyskusji: Adkontekst z reklamami graficzno-tekstowymi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl