adMobile zaprasza do kin

Grupa Kinoplex - długofalowa współpracy z agencją marketingu mobilnego adMobile

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wspólne działania mają na celu wykorzystanie kanałów komunikacji mobilnej w akcjach marketingowych firmy.

"Podjęcie działań, w których głównym narzędziem są SMS'y i MMS'y to dla nas nowe wyzwanie, które mamy nadzieję zaowocuje wzrostem lojalności naszych klientów oraz popularności kin sieci Kinoplex. Dlatego też bardzo ważne dla nas było pozyskanie odpowiedniego partnera, który oprócz dostarczenia technologii będzie nas wspierał marketingowo. O wyborze agencji adMobile zadecydował przede wszystkim fakt ich kompleksowej oferty oraz doświadczenia na polu przedsięwzięć kreatywnych." - mówi Czesław Kisiel, dyrektor ds. kin Grupy Kinoplex. Pierwszym efektem współpracy z adMobile jest konkurs "Wygraj bilet". W każdy piątek, co godzinę, nadawcy dwóch pierwszych SMS'ów dostają bilety za darmo. W SMS'ie zwrotnym uczestnik zabawy otrzymuje informacje o ewentualnej wygranej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"