SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

AdRetail uruchamia platformę Ding agregującą gazetki reklamowe

Grupa AdRetail (Grupa Interia) uruchomiła serwis internetowy i aplikację Ding agregujące gazetki reklamowe sieci handlowych. Użytkownik ma w jednym miejscu wszystkie oferty wielkopowierzchniowych z całej Polski.

Nowa aplikacja gazetkowa w pełni zintegrowaną jest z wersją webową. W odróżnieniu od podobnych produktów, użytkownicy Dinga mają możliwość spersonalizowanego ustawienia powiadomień o nowych i interesujących promocjach i ofertach, a także tworzenie list zakupowych na bazie asortymentu prezentowanego w gazetkach.

- Tworząc serwis położyliśmy duży nacisk na UI i UX, co sprawia, że i serwis i aplikacja są intuicyjne i przyjemne w obsłudze. Nowy serwis i aplikacja oferują największą liczbę gazetek i ofert sieci handlowych. W tym momencie w Dingu można przejrzeć magazyny promocyjne już ponad 300 sieci, a nieustanie zabiegamy o kolejne - komentuje Karol Kamiński, dyrektor zarządzający AdRetail.

Prócz możliwości tworzenia list zakupowych i ustawania alertów, użytkownicy otrzymują dostęp do tzw. gorących ofert, a ich konto integruje aktywność wykonaną w aplikacji i na stronie. - Ding rozszerza portfolio naszych usług dla podmiotów branży retailowej i umożliwia skuteczniejsze dopasowanie oferty do ich marketingowych potrzeb - podsumowuje Filip Lenart, dyrektor marketingu i PR w Interii.

Do wydawcy należy kilka witryn z gazetkami reklamowymi sieci sklepowych. W 2012 roku firma uruchomiła Promocyjni.pl, a w 2015 roku przejęła witryny Okazjum.pl i Promoceny.pl.

Startowi platformy Ding towarzyszyć będzie kampania reklamowa obejmująca działania autopromocyjne, content marketingowe, a także kampanię zarówno w social mediach, jak i w mediach tradycyjnych.

Według badania Gemius/PBI w październiku br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl miały 18,62 mln realnych użytkowników i 1,4 mld odsłon.

W ub.r. Grupa Interia.pl osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 4,8 proc. do 114,3 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 21,23 do 22,26 mln zł. Firma zatrudniała 382 pracowników, o 13 więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: AdRetail uruchamia platformę Ding agregującą gazetki reklamowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl