AdRetail uruchamia platformę Ding agregującą gazetki reklamowe

Grupa AdRetail (Grupa Interia) uruchomiła serwis internetowy i aplikację Ding agregujące gazetki reklamowe sieci handlowych. Użytkownik ma w jednym miejscu wszystkie oferty wielkopowierzchniowych z całej Polski.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
AdRetail uruchamia platformę Ding agregującą gazetki reklamowe

Nowa aplikacja gazetkowa w pełni zintegrowaną jest z wersją webową. W odróżnieniu od podobnych produktów, użytkownicy Dinga mają możliwość spersonalizowanego ustawienia powiadomień o nowych i interesujących promocjach i ofertach, a także tworzenie list zakupowych na bazie asortymentu prezentowanego w gazetkach.

- Tworząc serwis położyliśmy duży nacisk na UI i UX, co sprawia, że i serwis i aplikacja są intuicyjne i przyjemne w obsłudze. Nowy serwis i aplikacja oferują największą liczbę gazetek i ofert sieci handlowych. W tym momencie w Dingu można przejrzeć magazyny promocyjne już ponad 300 sieci, a nieustanie zabiegamy o kolejne - komentuje Karol Kamiński, dyrektor zarządzający AdRetail.

Prócz możliwości tworzenia list zakupowych i ustawania alertów, użytkownicy otrzymują dostęp do tzw. gorących ofert, a ich konto integruje aktywność wykonaną w aplikacji i na stronie. - Ding rozszerza portfolio naszych usług dla podmiotów branży retailowej i umożliwia skuteczniejsze dopasowanie oferty do ich marketingowych potrzeb - podsumowuje Filip Lenart, dyrektor marketingu i PR w Interii.

Do wydawcy należy kilka witryn z gazetkami reklamowymi sieci sklepowych. W 2012 roku firma uruchomiła Promocyjni.pl, a w 2015 roku przejęła witryny Okazjum.pl i Promoceny.pl.

Startowi platformy Ding towarzyszyć będzie kampania reklamowa obejmująca działania autopromocyjne, content marketingowe, a także kampanię zarówno w social mediach, jak i w mediach tradycyjnych.

W ub.r. Grupa Interia.pl osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 4,8 proc. do 114,3 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 21,23 do 22,26 mln zł. Firma zatrudniała 382 pracowników, o 13 więcej niż rok wcześniej.

jk
Autor artykułu:
jk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol