Adv.pl przejęła Weblocus i ma dział SEM

Adv.pl włączyła do swojej struktury markę Weblocus zajmującą się marketingiem w wyszukiwarkach. W agencji tworzy ona osobny dział kierowany przez Sławomira Graczyka.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Weblocus specjalizuje się w pozycjonowaniu w wyszukiwarkach i reklamach AdWords. Zespół, kierowany przez Sławomira Graczyka (na zdjęciu), funkcjonował pod tą marką od 7 lat.

Obecnie cały team przeszedł do agencji interaktywnej Adv.pl, w której stworzył osobny dział. – Obecnie liczy on cztery osoby, m.in. Tomasza Kornickiego, z którym uruchamiałem Weblocusa – opisuje Graczyk. – Jako osobny dział w Adv.pl pozyskaliśmy takich klientów jak Tesco i Liberty Direct – dodaje.

Adv.pl przejęcie Weblocusa uzasadnia tym, że rozwój kompetencji SEM to jeden z jej priorytetów w br. Agencja wdraża też związane z tym narzędzia, m.in. SUO, czyli synergię SEO i usability w kontekście projektowania oraz optymalizacji serwisów, zarówno dla wyszukiwarek jak i użytkowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny