Advanced Public Relations dla Factory

Agencja Advanced Public Relations prowadzi działania PR dla centrum sklepów fabrycznych FACTORY

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma Neinver Polska, developer i zarządca centrum FACTORY w Ursusie, zdecydowała się powierzyć opracowanie programu PR i jego realizację agencji Advanced Public Relations (APR). Zakres zadań APR obejmuje zarówno działania dla FACTORY, jak i dla Neinver Polska. Głównym celem działań PR prowadzonych dla FACTORY jest wzmocnienie świadomości marki wśród polskich konsumentów ze szczególnym uwzględnieniem koncepcji centrum typu outlet. Agencja APR jest odpowiedzialna za media relations, działania promocyjne wśród konsumentów oraz organizację wydarzeń specjalnych.

"Praca dla FACTORY w Polsce jest poważnym wyzwaniem. Podejmowane przez nasz działania koncentrują się głównie na komunikacji medialnej - mówi Anna Kniaginin-Ciszewska, Dyrektor Generalny Advanced Public Relations. Nasz zespół w oparciu o dogłębne zrozumienie celów i strategii rynkowej FACTORY, opracował program, który pomoże w jeszcze lepszym opowiedzeniu historii centrum i w nadaniu działalności właściwego tempa." - dodaje Anna Kniaginin-Ciszewska.

Dla Neinver Polska APR będzie realizował działania koncentrujące się na PR korporacyjnym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"