Olga Borys i Wojciech Majchrzak rozmawiają z sąsiadką w kampanii Aegon (wideo)

Zaczęła się kolejna kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Aegon z udziałem Olgi Borys i Wojciecha Majchrzaka. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Cut the Mustard, Prime Time i Wavemaker.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Olga Borys i Wojciech Majchrzak rozmawiają z sąsiadką w kampanii Aegon (wideo)
Olga Borys w spocie Aegon

Spot z kampanii pokazuje, jak Olga Borys rozmawia z sąsiadką, w którą wciela się Monika Dryl. Tłumaczy jej, że nie obawia się kosztów i ryzyka związanego z pasją motocyklową Wojciecha Majchrzaka, ponieważ korzysta z ubezpieczeń w Aegon.

- Zgodnie ze strategią Aegon oferujemy naszym klientom rozwiązania zapewniające im bezpieczeństwo finansowe na każdym etapie ich życia. Pokazując w naszym spocie tych samych bohaterów co poprzednio, kontynuujemy cykl historii zainspirowanych prawdziwym życiem, w których pomocne mogą okazać się rozwiązania finansowe Aegon - opisuje Arkadiusz Chmurzyński, dyrektor marketingu i e-commerce w Aegon Polska.

 

Poprzednia kampania Aegon z udziałem Olgi Borys i Wojciecha Majchrzaka była realizowana w ub.r.

Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję (m.in. TVN, Polsat, Canal+, Discovery, Planete+, AXN) oraz internet (reklamy odsyłające na stronę, na której można umówić się na spotkanie z przedstawicielem Aegon). Zaczęła się 25 sierpnia i potrwa do początku listopada.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Cut the Mustard. Spoty wyreżyserował Łukasz Jaworski, a realizacją zajął się dom produkcyjny Prime Time. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej