Agata Kulesza w rodzinnej reklamie konta oszczędnościowego w ING Banku Śląskim (wideo)

Wystartowała kolejna kampania reklamowa ING Banku Śląskiego z udziałem aktorki Agaty Kuleszy. Akcję, promującą konto oszczędnościowe, przygotowały firmy Brain i Lowe Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Agata Kulesza w rodzinnej reklamie konta oszczędnościowego w ING Banku Śląskim (wideo)
Agata Kulesza w reklamie ING Banku Śląskiego

W nowym spocie ING Banku Śląskiego Agata Kulesza tłumaczy córce, że jej wujek musi tańczyć tak, jak zagra babcia, bo ta funduje mu wakacje. Natomiast Marek Kondrat podaje konkretne finansowe znaczenie tej sytuacji: na niezależność może pozwolić sobie osoba, która ma oszczędności.

Kampania reklamuje konto oszczędnościowe w ING Banku Śląskim, w którym w ramach promocji nowo wpłacone środki przez cztery miesiące są oprocentowane na 3 proc. w skali roku. Ta oferta będzie obowiązywać do 2 stycznia przyszłego roku.

Jest to pierwsza produktowa kampania w ramach formatu kreatywnego „Liczą się ludzie”, zapoczątkowanego w połowie października odsłoną wizerunkową (zobacz szczegóły).

Agata Kulesza występuje w reklamach ING Banku Śląskiego od ponad dwóch lat, wcześniej pojawiając się m.in. z Jackiem Braciakiem (obejrzyj poprzedni spot). Natomiast w październiku br. reklamowała magazyn „Uroda Życia” (więcej o tym).

Nowa akcja reklamowa ING Banku Śląskiego jest prowadzona od 16 listopada w telewizji (stacje główne i tematyczne), internecie (największe portale, m.in. Onet.pl, WP.pl, Interia.pl, a  także Facebook, YouTube, wyszukiwarka Google, porównywarki finansowe) oraz placówkach banku (wyklejki na witrynach, plakaty, ulotki).

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Brain, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Lowe Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje