SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja 38Content Communication po raz czwarty dla Bausch & Lomb

Agencja 38Content Communication już po raz czwarty odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną marek wchodzących do portfolio Bausch & Lomb - Ektin, Hyal-Drop multi, a od stycznia po raz pierwszy także dla suplementu diety Ocuvite Complete.

Do zadań agencji należą działania strategiczne, media relations, współpraca z influencerami, a także aktywacje digitalowe i social mediowe. Komunikacja wszystkich trzech marek jest częścią platformy „Tarcza dla oczu”, na której konsumenci będą mogli znaleźć szereg porad i wskazówek, jak najlepiej zadbać o swoje oczy.

Współpraca z Andrzejem Rysuje

Realizacja strategii dla marki Ektin opiera się na działaniach contentowych, digital, media relations, współpracy z influencerami, a także na stworzeniu serii rysunków satyrycznych ze znanym rysownikiem i twórcą komiksów, Andrzejem Milewskim, znanym w sieci jako Andrzej Rysuje. Obrazki Milewskiego w charakterystyczny, humorystyczny sposób pokażą wyzwania, z jakimi na co dzień zmagają się alergicy i ich bliscy. Satyryczne obrazki zostaną wykorzystane w działaniach PR-owych, digitalowych, a także na kanałach socialowych rysownika, które obserwuje w sumie ponad 700 tys. użytkowników.

W ubiegłym roku marka Hyal-Drop multi zapoczątkowała kampanię #GodzinaDlaOka o konieczności dania naszym oczom wytchnienia. W tym roku działania są kontynuowane, jednak do wątku medycznego został dodany aspekt psychologiczny. We współpracy z ekspertem prowadzone są regularne działania media relations. W trakcie kampanii zaplanowane są także działania digital oraz w mediach społecznościowych z udziałem influencerów, również gamerów.

W ramach kampanii dla Ocuvite Complete realizowane są działania media relations, digital i reklamowe.

Działania po stronie Bausch & Lomb realizuje Marzena Rakocińska, Karolina Mirkowska i Natalia Rudzińska. Z ramienia agencji za projekt odpowiada zespół: Justyna Giers, Agnieszka Danowska-Tomczyk, Justyna Spychalska, Monika Langner, Alicja Kosmalska, Rafał Taranowski i Adrianna Jóźwiak oraz studio graficzne 38Group.

Dołącz do dyskusji: Agencja 38Content Communication po raz czwarty dla Bausch & Lomb

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekszpert
Fajne te kampanie dla Baush&Lump, takie niewidoczne :d
odpowiedź