SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Advanced Public Relations dla Alimy-Gerber S.A.

Agencja Advanced Public Relations w ramach komunikacji medialnej wspiera działania promocyjne Alimy-Gerber S.A., prowadzone z okazji 75-lecia firmy Gerber na świecie oraz 35-lecia marki Bobo Frut w Polsce.

Alima-Gerber S.A., jedno z ważniejszych przedsiębiorstw w branży spożywczej w Polsce oraz jeden z czołowych producentów na rynku produktów dla niemowląt i dzieci, obchodzi w 2003 roku dwie ważne rocznice - 75-lecie Gerbera na świecie oraz 35-lecie marki Bobo Frut. Z tej okazji firma Alima-Gerber S.A. przygotowała liczne atrakcje, wśród których znalazły się m.in. przyjęcia urodzinowe organizowane w 11 miastach na terenie całej Polski oraz specjalna oferta promocyjna.

Wsparciem działań związanych z jubileuszem zajęła się agencja Advanced Public Relations (APR), nagłaśniając lokalnie, poprzez komunikację medialną promocje i towarzyszące jej wydarzenia specjalne.

Agencja Advanced Public Relations pracuje dla firmy Alima-Gerber S.A. nieprzerwanie od 2 lat. Początki tej współpracy związane były z opracowaniem i realizują długoterminowego programu public relations dla Akademii Gerber - niezależnego forum ekspertów, którego zadaniem jest rozwój i upowszechnianie wiedzy w dziedzinie żywienia oraz pielęgnacji niemowląt, dzieci, kobiet w ciąży i matek karmiących piersią. APR zajmuje się m.in. obsługą medialną cyklu "Szkół Żywienia" Akademii Gerber, czyli szkoleń dla pediatrów, lekarzy pierwszego kontaktu i lekarzy rodzinnych, organizowanych w wybranych miastach Polski.

Obecnie APR kontynuuje działania PR dla Akademii Gerber, jak również odpowiada za markę Bobo Frut.

Dołącz do dyskusji: Agencja Advanced Public Relations dla Alimy-Gerber S.A.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl