Agencja Advanced Public Relations dla Alimy-Gerber S.A.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja Advanced Public Relations w ramach komunikacji medialnej wspiera działania promocyjne Alimy-Gerber S.A., prowadzone z okazji 75-lecia firmy Gerber na świecie oraz 35-lecia marki Bobo Frut w Polsce.

Alima-Gerber S.A., jedno z ważniejszych przedsiębiorstw w branży spożywczej w Polsce oraz jeden z czołowych producentów na rynku produktów dla niemowląt i dzieci, obchodzi w 2003 roku dwie ważne rocznice - 75-lecie Gerbera na świecie oraz 35-lecie marki Bobo Frut. Z tej okazji firma Alima-Gerber S.A. przygotowała liczne atrakcje, wśród których znalazły się m.in. przyjęcia urodzinowe organizowane w 11 miastach na terenie całej Polski oraz specjalna oferta promocyjna.

Wsparciem działań związanych z jubileuszem zajęła się agencja Advanced Public Relations (APR), nagłaśniając lokalnie, poprzez komunikację medialną promocje i towarzyszące jej wydarzenia specjalne.

Agencja Advanced Public Relations pracuje dla firmy Alima-Gerber S.A. nieprzerwanie od 2 lat. Początki tej współpracy związane były z opracowaniem i realizują długoterminowego programu public relations dla Akademii Gerber - niezależnego forum ekspertów, którego zadaniem jest rozwój i upowszechnianie wiedzy w dziedzinie żywienia oraz pielęgnacji niemowląt, dzieci, kobiet w ciąży i matek karmiących piersią. APR zajmuje się m.in. obsługą medialną cyklu "Szkół Żywienia" Akademii Gerber, czyli szkoleń dla pediatrów, lekarzy pierwszego kontaktu i lekarzy rodzinnych, organizowanych w wybranych miastach Polski.

Obecnie APR kontynuuje działania PR dla Akademii Gerber, jak również odpowiada za markę Bobo Frut.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?