Agencja Brain będzie dalej obsługiwać Delikatesy Centrum

Należąca do Eurocashu sieć sklepów Delikatesy Centrum zawarła z agencją reklamową Brain umowę dotyczącą długofalowej współpracy.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Agencja Brain będzie dalej obsługiwać Delikatesy Centrum

Agencja Brain w ub. roku realizowała pojedyncze kampanie reklamowe dla Delikatesów Centrum. Była to m.in. kampania pod hasłem “Nikt nie jest właścicielem niskich cen” czy “3maj się Polsko”. W tej ostatniej wystąpił aktor Daniel Olbrychski.

Delikatesy Centrum promował też w ub.r. Zenek Martyniuk. Teraz sieć reklamuje się spotami hasłem “Dużo więcej niż niskie ceny i niskie ceny”. 

Detalista postanowił kontynuować współpracę z agencją Brain i zawarł z nią umowę o długofalowej współpracy. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana