SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja DSK zrealizuje dla resortu infrastruktury dwie kampanie społeczne

Ministerstwo Infrastruktury wybrało agencję reklamową DSK do realizacji dwóch kampanii społecznych dotyczących respektowania obowiązujących przepisów ruchu drogowego.

Fot.: Daimler Article

Pierwsza z kampanii ma zostać przeprowadzona w czwartym kwartale br. i zakończy się nie później niż 18 grudnia br. Realizację drugiej zaplanowano na drugi kwartał 2019 roku. Ma potrwać maksymalnie do końca czerwca przyszłego roku.

W obu akcjach zostaną wykorzystane spoty telewizyjne i radiowe. Pierwsza z nich ma dotyczyć zachowania odpowiedniej prędkości na drodze. Ma pokazać zagrożenia dla kierujących pojazdami i innych uczestników ruchu drogowego wynikających z nadmiernej prędkości. W drugiej zostanie poruszona kwestia skutków do jakich może doprowadzić nieudzielenie pierwszeństwa przejazdu przez kierowców.

Realizacją tych kampanii zajmie się agencja reklamowa DSK, która jako jedyna złożyła ofertę w przetargu ogłoszonym przez Ministerstwo Infrastruktury.

Agencja zaproponowała resortowi kwotę 1,189 mln zł. Budżet obu kampanii jest znacznie wyższy, bo ministerstwo na realizację obu akcji zamierza przeznaczyć 4,94 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agencja DSK zrealizuje dla resortu infrastruktury dwie kampanie społeczne

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl