Agencja Iris zajmie się reklamą Starbucks w regionie EMEA

Sieć kawiarni Starbucks rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową w regionie EMEA,, obejmującym Europę, Bliski Wschód i Afrykę. Do współpracy wybrała agencję Iris.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agencja Iris zajmie się reklamą Starbucks w regionie EMEA
fot. Shutterstock.com

Sieć reklamowa Iris zajmie się obsługą reklamową Starbucksa na 41 rynkach w regionie EMEA. Współpraca agencji i marketera rozpocznie się na początku 2018 roku.

To efekt prowadzonego od lata br. przetargu, którego szczegółów firmy jednak nie ujawniają.

Wybór agencji Iris do współpracy w regionie EMEA nie ma wpływu na obecną współpracę marketera z agencją 72andSunny na poziomie globalnym.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych