Agnieszka Dydycz odwołana ze stanowiska dyrektorki Agencji Promocji Polskiego Radia

Agnieszka Dydycz nie będzie dłużej dyrektorką Agencji Promocji Polskiego Radia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Potwierdza nam to rzeczniczka firmy, Monika Kuś.

ds
ds
Udostępnij artykuł:

Agnieszka Dydycz była szefową Agencji Promocji Polskiego Radia od października 2022 roku. Nowe kierownictwo PR postanowiło pożegnać się z nią. - Potwierdzam, że została odwołana - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Monika Kuś, rzeczniczka Polskiego Radia.

Zastępcą dyrektora został zaś ponownie Leszek Słowikowski, który zajmował to stanowisko w latach 2011-2016. W ostatnim czasie zastępcą dyrektora była Ewa Michalak.

Kolejne zmiany w Polskim Radiu

Polskie Radio przechodzi ostatnio wiele zmian. Nową dyrektor Trójki została Agnieszka Szydłowska, która zastąpiła Marcina Wąsiewicza. Według naszych informacji, Marcin Kusy także nie utrzyma się na stanowisku dyrektora radiowej Jedynki.

Nowy zarząd Polskiego Radia odwołał też m.in. dyrektora Informacyjnej Agencji Radiowej Pawła Piszczka. Jego miejsce zajął Wojciech Cegielski, wieloletni korespondent wojenny i zagraniczny Polskiego Radia. Z kolei dyrektorem Polskiego Radia 24 nie jest już Krzysztof Świątek. Nowym szefem PR24 został Grzegorz Frątczak, którego można było wcześniej usłyszeć w porannym paśmie stacji. Odwołani zostali także zastępca dyrektora Programu III Polskiego Radia Dawid Wildstein oraz zastępca dyrektora Biura Programowego Polskiego Radia Anna Czabańska.

Jak podawaliśmy również, Małgorzata Cegielska została nową dyrektor Agencji Reklamy Polskiego Radia. Dla Cegielskiej to powrót do publicznego nadawcy po rocznej przerwie.  

W 2022 roku Polskie Radio zanotowało najwyższą stratę netto od wielu lat - 55,1 mln zł. Nadawca spodziewał się jeszcze gorszego wyniku - w połowie ub.r. prognozował 63,6 mln zł. Strata pogłębiła się ponad dwukrotnie, z 19,74 mln zł w 2021 r. To zdecydowanie najgorsze wyniki nadawcy od dużych zmian w mediach publicznych po przejęciu władzy w 2015 r. przez Zjednoczoną Prawicę.

Na koniec 2022 roku nadawca zatrudniał 1 289 pracowników etatowych, o 31 mniej niż rok wcześniej. Średnia pensja brutto wzrosła o 5,7 proc. do 9,4 tys. zł, menedżerowie wyższego szczebla zarabiali prawie dwa razy więcej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce