Agencja TVN zbuduje własne studia na Euro 2012

TVN News & Services Agency szykuje się do obsługi wydarzeń związanych z Euro 2012. Już teraz oferuje materiały dotyczące przygotowań do Mistrzostw, a podczas Euro 2012 zbuduje dwa studia w Warszawie.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W agencyjnym serwisie x-news.pl dostępnych jest już ponad 1200 klipów wideo i ponad 700 fotografii z Polski i Ukrainy (ukraińskie materiały pochodzą z informacyjnej stacji 24 TV), dotyczących trwających od 2007 roku przygotowań do imprezy. Znaleźć je można w specjalnym dziale Euro 2012. - Gwarantujemy, że do końca Euro 2012 ich liczba przekroczy 2000 - mówi nam Tomasza Nabakowski, dyrektor Agencji TVN.

W serwisie nie będzie jednak bramek i fragmentów meczów, do których prawa ma Telewizja Polska. Agencja nie zamierza kupować do nich sublicencji. - Nasza strategia zakłada koncentrowanie się na tym, co dzieje się wokół imprezy. Na to jest zapotrzebowanie - podkreśla Nabakowski.

>>> Jak TVP pokazywać będzie Euro 2012? Podczas Euro 2012 Agencja zamierza zbudować dwa studia w Warszawie, jedno powstanie blisko stadionu, a drugie w centrum miasta. W pierwszym będą trzy stanowiska do realizacji programów i dwa stanowiska reporterskie live, a w drugim będą dwa stanowiska reporterskie. W pozostałych trzech miastach gospodarzach (Wrocław, Poznań i Gdańsk) też powstaną stanowiska do nadawania na żywo. Agencja zbuduje także sieć kamer pokazujących to, co dzieje się w strefach kibica. Dodatkowo jednostka oferuje wynajem sprzętu realizacyjnego, wozów satelitarnych SNG i realizacyjnych OB VAN.

Jak informuje nas Tomasz Nabakowski, Agencja ma już pierwsze zlecania od dużych globalnych stacji na wynajem studiów i wozów. Nie ujawnia jednak ich nazw, bo trwają jeszcze negocjacje. Zapytań w sumie jest kilkanaście.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu