Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów

Marka SFD, producent suplementów diety, rozszerza działania w obszarze influencer marketingu, nawiązując współpracę z kolektywem DRE$$CODE. Jej cel to dotarcie do młodszych konsumentów, dla których media społecznościowe są głównym źródłem inspiracji związanych z aktywnością, stylem życia i modą.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów
Mat.prasowe

Grupa DRE$$CODE, założona przez Mikołaja "Bagi" Bagińskiego, to grupa twórców działających na styku muzyki, mody i biznesu. W skład kolektywu wchodzą m.in. Miłosz Kulesza, Gabriela Bednarz, Karolina Mrozicka, Eryk Moczko, Inez Lis oraz Miü (znany także jako Maciek i Ubrania). Twórcy grupy budują społeczności wokół własnego stylu i zainteresowań, co czyni ich atrakcyjnymi partnerami dla marek z segmentu zdrowia i wellness.

SFD od lat intensywnie inwestuje w obecność w kanałach social media, opierając strategię komunikacji na regularnych współpracach z influencerami i rozbudowanych działaniach content marketingowych.

Marka współpracuje już na stałe z ponad 600 twórcami, a włączenie DRE$$CODE jest kolejnym krokiem w skalowaniu tego ekosystemu. Członkowie kolektywu będą prezentować w swoich kanałach społecznościowych suplementy i produkty funkcjonalne SFD, a także pokazywać najnowsze premiery brandu.

W ramach współpracy twórcy DRE$$CODE będą pokazywać, jak produkty SFD wspierają aktywność, regenerację i codzienne funkcjonowanie. Materiały tworzone przez członków kolektywu będą publikowane na ich własnych kanałach społecznościowych — czytamy w komunikacie prasowym SDF.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu