SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agnieszka Gajzler: z Gremi Media do Carat Polska

Agnieszka Gajzler dołączyła do zespołu domu mediowego Carat Polska, obejmując stanowisko brand solution directora. Wcześniej pracowała m.in. w Gremi Media, GG Network i Viacom International Media Network.

Agnieszka Gajzler Article

Poprzednio Agnieszka Gajzler związana była z Gremi Media (więcej na ten temat), gdzie zajmowała stanowisko dyrektora rozwoju i marketingu. Obecnie w Carat Polska do jej obowiązków należeć będzie rozwój produktu, w szczególności pełne wykorzystanie synergii na styku mediów, kreacji i technologii.

W branży mediów i marketingu Gajzler pracuje od 12 lat. W latach 2006-2010 pracowała w GG Network, gdzie w zakres jej kompetencji wchodziła promocja, projekty strategiczne oraz doradztwo. W latach 2011-2012 w Viacom International Media Network odpowiadała m.in. za wprowadzenie na rynek MTV Mobile oraz projekt „Pimp my Ride by Coca Cola”.

Agnieszka Gajzler jest absolwentką wydziału stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Łódzkim oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej, public relations i socjologii mediów w Wyższej Szkole Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Gajzler: z Gremi Media do Carat Polska

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
LB
byli pracownicy LB pozdrawiają
15 8
odpowiedź
User
netka
powodzenia Aga, będzie się działo w tym Caracie...;)
17 8
odpowiedź
User
@kompleks wirtualnych mediów
na tym polega bycie redaktorem, że się nie przekleja bezmyślnie komunikatu prasowego. Mamy rok 2014, tytulik przyznany przez MMP 3 lata temu nie ma teraz znaczenia
11 12
odpowiedź
User
w.ch.
Carat... prawie jak Carrot... :D
11 9
odpowiedź
User
kompleks wirtualnych
Skoro WM nie ma kompleksu Media i MArketingu to dlaczego.. skasowano mojego posta? nie ładnie...

"@kompleks wirtualnych mediów" napisał(a): na tym polega bycie redaktorem, że się nie przekleja bezmyślnie komunikatu prasowego. Mamy rok 2014, tytulik przyznany przez MMP 3 lata temu nie ma teraz znaczenia
10 8
odpowiedź