Agnieszka Kaczor-Kajdana w Brand Support

Do działu kreacji agencji Brand Support dołączyła Agnieszka Kaczor-Kajdana. Zajmie stanowisko senior art directora.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Do jej zadań należy kreacja kampanii reklamowych ATL, BTL i WEB, nadzór artystyczny nad ich realizacją, tworzenie projektów graficznych oraz niestandardowych form komunikacji marketingowej. Poza bieżącymi projektami agencji, zajmie się także obsługą przetargów.

Agnieszka Kaczor-Kajdana dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Studiu P Andrzeja Pągowskiego, agencjach Brandline i Brainshop U-BOOT (obecnie grupa K2 Internet). Jest autorką m.in. kampanii społecznej przeciwko żywności modyfikowanej genetycznie GMO Naturalne Geny, Carlsberg Euro 2004 czy launchu Capivit A+E dla GlaxoSmithKline. Pracowała dla takich marek jak: Volvo, Pepsi, ECCO Walkathon, Malibu, Remy Martin, Henkel czy Orange.

Jest absolwentką Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana