Agnieszka Kosik szefową Brainlabs w Polsce

Agnieszka Kosik objęła stanowisko CEO agencji reklamowej Brainlabs na rynku polskim. Wcześniej zarządzała m.in. polskim oddziałem Meta Platforms i agencją mediową MediaCom Warszawa.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agnieszka Kosik szefową Brainlabs w Polsce

W komunikacie zapowiedziano, że na początku pracy w Brainlabs Agnieszka Kosik skupi się na rozwijaniu marki i działalności agencji w Polsce. Od 2024 roku jej rola i zakres obowiązków rozszerzą się o budowanie potencjału agencji w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

- Jestem niezmiernie szczęśliwy, że tak utalentowana osoba jak Agnieszka wybrała Brainlabs na nowy etap swojej ścieżki zawodowej. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć jak skutecznie wdrażać będzie ideę transformacji i plany globalnej ekspansji Brainlabs, tak by nasza firma stała się największą, niezależną agencją mediową na świecie. Polska jest dla nas ważnym, nowym rynkiem. Powołanie Agnieszki na stanowisko CEO Poland ma kluczowe znaczenie dla naszej strategii i zbliża nas do realizacji celu - przekształcenia się w prawdziwie globalną organizację - komentuje Daniel Gilbert, Global CEO Brainlabs.

Poprzednio Agnieszka Kosik pracowała jako head of Poland w Meta, odpowiadała za nadzorowanie strategii, realizację celów biznesowych i zarządzanie rozwojem zespołu w Polsce. Stała również na czele rady doradczej klientów, współpracując z jej działaniami w całej organizacji. 

Z koncernem była związana od połowy 2018 do wiosny ub.r. Wcześniej przez 15 lat pracowała w domu mediowym MediaCom Warszawa (GroupM/WPP), m.in. przez 10 lat jako szefowa i dyrektor zarządzająca spółki zależnej Guideline. W latach 1993-2003 była związana z OMD Poland, gdzie pełniła kolejno funkcje od plannera do dyrektora zarządzającego.

- Wierzę w wyjątkową moc analizy i ekonometrii jako istotnych narzędzi w marketingu i reklamie, a Brainlabs żyje i oddycha tymi wartościami. Jestem pod ogromnym wrażeniem nie tylko ich pracy, ale także godnego pozazdroszczenia portfolio klientów. Podziwiam także Brainlabs za to, że swoje wartości implikują do każdego ze swoich działań - od rozwoju technologii po naukę i wspieranie swoich ludzi wewnątrz organizacji - podkreśla Agnieszka Kosik.

Do klientów agencji Brainlabs należą Estee Lauder, Adidas i WeTransfer. Niedawno Brainlabs poinformował o swoim nowym partnerze inwestycyjnym, firmie Falfurrias Capital Partners (FCP).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"