Agnieszka Wojtyniak i Piotr Młynek w Opcomie

Do agencji interaktywnej Opcom dołączyła Agnieszka Wojtyniak, która objęła stanowisko copywritera oraz Piotr Młynek - content designer.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agnieszka Wojtyniak zdobywała doświadczenie w agencji SoInteractive oraz w grupie reklamowej Niedzielski. W Opcomie będzie współtworzyć koncepcje dla klientów agencji oraz uczestniczyć w procesach przetargowych.

Nową osobą w zespole client service jest Piotr Młynek, który objął stanowisko content designera. Młynek będzie obsługiwał klientów agencji w zakresie social media. Doświadczenie zdobywał, pracując dla wydawnictwa Znak i dla Crunchipsa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych