SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agros w sieci

Wszystko o Agros Nova w sieci

Misję, strategię, pozycję rynkową, udziałowców, władze, finanse, eksport, organizacje, nagrody, aktywność społeczną, systemy jakości, technologię, certyfikaty, historię, aktualności, artykuły prasowe oraz wszystko o markach i produktach AGROS NOVA  - znajdziemy na stronie: www.agrosnova.pl , którą firma właśnie uruchomiła w sieci. Wykonawcą serwisu jest agencja OS3 Multimedia.

To serwis korporacyjny. Ma prosty, czytelny układ, który pozwala na szybkie dotarcie do istotnych informacji, bez zbędnego oczekiwania na pojawienie się poszczególnych elementów. Kolejne "zlinkowane" podstrony otwierają  się błyskawicznie po kliknięciu, a do poszukiwanych treści można dotrzeć z kilku poziomów. Znalazło się ich w serwisie sporo. Są to zarówno wyczerpujące informacje o Agros Nova, jak też  jej markach i produktach.
 
Na www.agrosnova.pl nie ma w nim animowanych gadżetów i fajerwerków, które skutecznie przyciągają do serwisów konsumenckich, natomiast nie są ani dobrze widziane, ani wykorzystywane w serwisach biznesowych. W zgodzie z obowiązującymi standardami, staraliśmy się nie nadużywać grafiki, by nie rozpraszała uwagi czytelników poszukujących konkretnych informacji. Wobec nieprzebranych zasobów światowej sieci szybkość dotarcia  do informacji ma dziś dla internautów kluczowe znaczenie, dlatego zarówno treści, jak i formę ich prezentacji na stronie Agros Nova wyróżnia wyrazistość i prostota.  "Zastosowane elementy graficzne mają budować zaufanie do organizacji i  kreować wizerunek firmy dynamicznej, nowoczesnej, ambitnej, innowacyjnej, działającej z pasją. Mają tworzyć przyjazny świat Agros Nova i jej marek:  pełen zdrowia i radości życia. Równie mocno zależało nam na tym, by serwis Agros Nova różnił się od stron firm konkurencyjnych." - wyjaśnia Marcin Maj, client service director  OS3 Multimedia.

Zamieszczone na stronie zdjęcia zostały w większości specjalne wykonane dla potrzeb serwisu. Ich bohaterami są również pracownicy firmy.

Serwis korporacyjny: www.agrosnova.pl to trzeci po stronie Pysia (www.pysio.pl) i Fortuny (www.fortuna.com.pl) interaktywny projekt wykonany w ostatnich miesiącach na zlecenie Agros Nova przez agencję OS3 Multimedia. Dla potrzeb bieżącej aktualizacji serwisu używany jest system do zarządzania treścią CMS. Agros Nova korzysta też z programu SARE do zarządzania newsletterem.

Agros Nova Sp. z o.o. powstała 29 grudnia 2003 r. z połączenia spółek: Agros Fortuna i Sonda. Jest liderem rynku produktów dżemowytch i sosów pomidorowych oraz drugim producentem soków, nektarów i napojów niegazowanych (bez PET). W jej portfolio znajdują się znane marki: Fortuna (Karotka, Frutimil, Minerado), Garden, Pysio, Tarczyn, Łowicz i Krakus.

Dołącz do dyskusji: Agros w sieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl