SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,27 mln widzów „Alarmu!” w sezonie 2018/2019. Program zyskał 340 tys. widzów

Od września ub.r. do końca czerwca br. „Alarm!” oglądało w TVP1 średnio 1,27 mln widzów. Program w porównaniu do pierwszego sezonu zyskał 340 tys. oglądających - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Article

Średnia widownia premierowych odcinków interwencyjnego programu wyemitowanych w okresie od 1 września 2018 roku do 29 czerwca 2019 roku w TVP1 (od poniedziałku do soboty około godz. 20.15) wyniosła 1,27 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 8,72 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,15 proc. w grupie 16-49 i 7,01 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 2,04 mln widzów w 4+ (w 16-49 było to 529 tys., a w 16-59 - 903 tys.).

Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 19 stycznia. Śledziło go średnio 2,14 mln osób. Wszystkie z top 10 odcinków TVP1 wyemitowała w soboty.

Dla porównania, średnia widownia pierwszych 68 odcinków „Alarmu” wyemitowanych w okresie od 26 lutego do 14 czerwca 2018 roku w TVP1 wyniosła 927 tys. osób. Dało to TVP1 odpowiednio 6,50 proc., 4,73 proc. i 5,74 proc. udziału. Oznacza to, że interwencyjny magazyn zyskał 340 tys. widzów.

„Alarm!” to codzienny interwencyjny program, którego nazwa nawiązuje do tweeta Donalda Tuska z listopada ub.r. Widzowie w 15-minutowym programie mogą śledzić dziennikarskie interwencje, śledztwa i opowieści o realnych problemach Polski i Polaków. Reporterzy przybliżają m.in. układy i skutki niesprawiedliwych wyroków sądowych. W programie są opisywane także afery w samorządach, co ma związek z jesiennymi wyborami samorządowymi.

Cykl prowadzą Jacek Łęski, Agnieszka Świdzińska oraz Mirosław Rogalski.

Początkowo wiosenny sezon „Alarmu!” miał się zakończyć w czwartek, 14 czerwca ub.r., ale publiczny nadawca postanowił emitować program bez przerwy wakacyjnej. Do sierpnia ub.r. magazyn był pokazywany od poniedziałku do piątku, ale od września ub.r. śledzić go można również w soboty. Również podczas tegorocznych wakacji TVP1 emituje premierowe odcinki „Alarmu!”.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,27 mln widzów „Alarmu!” w sezonie 2018/2019. Program zyskał 340 tys. widzów

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotr
cały ten program jest po to aby umocnić wiarę widza że dobra zmiana jest naprawdę potrzebną dobrą zmianą.
14 13
odpowiedź
User
Donek
Co się dziwić dobry program poruszający ciekawe tematy.
17 10
odpowiedź
User
Do Donek
Dziś w super ekspresie, jutro w alarmie. Plus wszystkie wydarzeniówki dajemy kilka dni po newsach. Plus prime time, czyli ogląda nas około 900 tys ludzi. Tak więc ogólnie to licho wygląda
9 12
odpowiedź
User
Miki
Dobre..... A że wybory tuż tuż, to teraz się zacznie jatka alarmowa czyli walimy w opozycję, bo od tego jesteśmy.
11 8
odpowiedź
User
Zenek
cały ten program jest po to aby umocnić wiarę widza że dobra zmiana jest naprawdę potrzebną dobrą zmianą.


I dobrze. W TVN-ie pokazują, że dobra zmiana jest zła, a w TVP, że dobra. Widz niech obejrzy jedną i drugą stację i sam zdecyduje do kogo mu bliżej.
14 5
odpowiedź