SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aldi przedstawia nowego brand hero Waldiego

Sieć sklepów Aldi powołuje nowego bohatera marki - Waldiego. Trójwymiarowa postać brand hero będzie wspomagała zespół moderacji na profilu Aldi na Facebooku.

Jak zapowiada w komunikacie Aldi, jej brand hero najchętniej będzie angażował się w dyskusje dotyczące tematów zero waste, produktów, ciekawostek, cen, jakości, promocji i oszczędzania podczas zakupów w Aldi, uatrakcyjniając tym samym prezentowaną ofertę dyskontu, ale także będzie wchodził w bezpośredni kontakt z innym komentującymi.

Wzmocnieniem ekspresji jego przekazu w social mediach są specjalnie stworzone „naklejki”, prezentujące różne emocje.  Waldiego można spotkać także pod postami kontrahentów i klientów, w których profil Aldi Polska został oznaczony.

Waldi teaserowo pojawił się w świecie Aldi w połowie sierpnia. Oficjalne uruchomienie jego profilu oraz start komunikacji ruszył z początkiem września.

Za opracowanie koncepcji postaci odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia. Modeling i animację postaci stworzył Adam Lapko.

Dołącz do dyskusji: Aldi przedstawia nowego brand hero Waldiego

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Koncept sprzed 10 lat
Henio z Tesco lubi to...
odpowiedź