Aleksandra Adrian i Michał Kwietniewski awansowali w Clue PR

W zespole agencji Clue PR awanse otrzymali Aleksandra Adrian, nowa head of consumer tech practice oraz Michał Kwietniewski, który objął funkcję head of corporate practice.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Aleksandra Adrian i Michał Kwietniewski awansowali w Clue PR
Aleksandra Adrian i Michał Kwietniewski

Jako szefowie działów, Adrian i Kwietniewski będą odpowiadać za koordynację pracy na projektach w swoim departamentach oraz za realizację celów strategicznych firmy. Jednym z nich jest rozwój w obszarze PR korporacyjnego i technologicznego w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Aleksandra Adrian specjalizuje się w PR korporacyjnym, technologicznym i kampaniach społecznych.  Z branżą PR związana jest od ośmiu lat, w tym z Clue PR od niemal roku (jako senior account manager). Doświadczenie gromadziła w Grupie Walk, Procontent Cmmunication czy Konkret PR. Ukończyła dziennikarstwo ze specjalnością public relations i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim.  

Michał Kwietniewski ma 10 -letnie doświadczenie w komunikacji czołowych klientów z sektora technologicznego i gospodarczego, jak również we współpracy dla instytucji publicznych. Pracował m.in. dla Komisji Europejskiej. Z Clue PR związany jest od roku, dotychczas jako senior account manager.

W portfolio klientów Clue PR są takie firmy jak Zalando, PayPal czy Ingenico.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"