Aleksandra Szumska-Dawid w Meta Platforms

Aleksandra Szumska-Dawid objęła stanowisko client solutions manager w polskim zespole koncernu Meta Platforms, do którego należy Facebook i Instagram.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Aleksandra Szumska-Dawid w Meta Platforms
Aleksandra Szumska-Dawid

Przed dołączeniem do Mety Aleksandra Szumska-Dawid przez ponad trzy lata pracowała w TikToku, Jako partner manager zajmowała się współpracą z kluczowymi klientami platformy, m.in. z branży kosmetycznej, modowej i ecommerce. Była odpowiedzialna za strategię i optymalizację kampanii reklamowych na TikToku czy opracowywanie planów sprzedażowych.

Doświadczenie zawodowe gromadziła w indaHash (jako client service lead na rynki Europy Środkowej i Japonii) czy Ringier Axel Springer Polska (jako project manager).

Aleksandra Szumska-Dawid w przeszłości odpowiadała za współpracę z youtuberami w sieci partnerskiej LifeTube (Radek Kotarski, Lisie Piekło, Karol Paciorek, Marcin Stankiewicz, Niekryty Krytyk, SciFun czy Mówiąc Inaczej). Koordynowała kampanie takich marek jak m.in. Coca-Cola, Nestea, PZU, ING czy Philips.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wolt z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z Booksy

Wolt z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z Booksy

Biednie w "Gazecie Wyborczej"? Szefowa "Solidarności": dziennikarze dorabiają w McDonaldzie i na Uberze

Biednie w "Gazecie Wyborczej"? Szefowa "Solidarności": dziennikarze dorabiają w McDonaldzie i na Uberze

Meta wygrywa ważny proces. Nie musi sprzedawać WhatsAppa i Instagrama

Meta wygrywa ważny proces. Nie musi sprzedawać WhatsAppa i Instagrama

Polskie Radio Dzieciom świętuje Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka

Polskie Radio Dzieciom świętuje Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka

Black Friday – co warto kupić do swojej szafy?
Materiał reklamowy

Black Friday – co warto kupić do swojej szafy?

Dezinformacja w sieci: nowe przepisy kontrolujące płatności kartą

Dezinformacja w sieci: nowe przepisy kontrolujące płatności kartą