Alibaba, Tencent i CMC zainteresowane kupem udziałów WPP China

Alibaba Group i Tencent, dwie największe technologiczne firmy w Chinach, są zainteresowane wspólnie z China Media Capital Holdings (CMC) przejęciem mniejszościowego pakietu udziałów w chińskim oddziale holdingu reklamowego WPP.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Jak podało Sky News, powołując się na nieoficjalne źródła, Alibaba Group i Tencent miałyby przejąć 20 proc. udziałów w WPP China. Wartość transakcji szacowana jest na 2-2,5 mld dolarów. Grupa WPP miałaby zachować pakiet większościowy.

Według Sky News, Roberto Quarta, przewodniczący WPP miał udać się do Chin wspólnie z Andrew Scottem, jednym z dyrektorów współzarządzających, by kontynuować rozmowy z chińskimi inwestorami, które zainicjowano jeszcze, kiedy koncernem marketingowym kierował Martin Sorrell.

Serwis zaznaczył, że rozmowy na temat inwestycji w WPP China są na bardzo wczesnym etapie.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę