Allegro i GG Network ze wspólnym cennikiem reklamowym

Wspólne biuro reklamy grup Allegro i GG Network opracowało już ujednolicony cennik reklamowy. W najbliższym czasie wprowadzone do niego zostaną kolejne rozwiązania, m.in. targetowanie behawioralne.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ujednolicony cennik reklamowy serwisów Allegro i GG Network obowiązuje od początku stycznia. Oferta obejmuje m.in. kilka pakietów, takich jak ogólny (zawierający wszystkie strony z obu grup), demograficzne (kobiety, mężczyźni, rodzice, młodzież) oraz produktowe (m.in. motoryzacja, nieruchomości, RTV, fotografia, moda, kosmetyki i leki). Reklamy można też wykupywać bezpośrednio w poszczególnych serwisach i komunikatorze Gadu-Gadu.

Obie grupy serwisów mają wspólnie prawie 80 proc. zasięgu w polskim internecie. W październiku ub.r. strony Grupy Allegro odwiedziło 11,56 mln użytkowników, strony GG Network - 5,06 mln, a Gadu-Gadu miało 6,15 mln użytkowników (zobacz szczegółowe dane Megapanelu PBI/Gemius).

Jednolitą ofertę reklamową przygotowało wspólne biuro reklamy Allegro i GG Network, którego dyrektorem został Jacek Makowski, a dyrektorem operacyjnym jest Krzysztof Łada. Biuro działa w Warszawie i składa się z trzech pionów: sprzedaży, produktu reklamowego i new business.

W najbliższym miesiącu do oferty zostaną włączone nowe rozwiązanie, przede wszystkim targetowanie behawioralne. - Zebraliśmy i przeanalizowaliśmy zachowania naszych konsumentów: co oglądają, kiedy kupują, ile wydają, kim są i co lubią. Dzięki temu stworzyliśmy bardzo precyzyjne grupy docelowe - opisuje je Krzysztof Łada.

Allegro i GG Network połączyły swoje struktury i oferty reklamowe, ponieważ obie firmy należą do koncern Naspers Ltd.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?