Dotychczas numerem telefonu mogli na Allegro logować się użytkownicy, którzy założyli konto z autoryzacją danych przez numer telefonu.
Obecnie ta opcja jest dostępna dla wszystkich użytkowników. Warunki to posiadanie polskiego numeru telefonu podanego w ustawieniach konta oraz brak włączonego logowania dwustopniowego. Jeden numer może być wykorzystywany do logowania się tylko na jedno konto.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/allegro-oferty-bez-cennika-dostaw,7170056041580673a ##
Jak włączyć logowanie numerem telefonu na Allegro
Żeby aktywować opcję logowania się na Allegro numerem telefonu, należy w swoim profilu w zakładce „Logowanie i hasło” aktywować sekcję „Logowanie numerem telefonu”.

Żeby potem korzystać z aktywowanej opcji, po wejściu na stronę logowania należy zaznaczyć, że chce się logować numerem telefonu. Następnie użytkownik wpisuje swój numer telefonu przypisany do konta na Allegro i klika „zaloguj się”.
Na podany numer dostaje wtedy SMS-em jednorazowy kod, który należy wpisać i kliknąć „potwierdź kod”.
Allegro to zdecydowanie najpopularniejsza platforma e-commerce w Polsce - według badania Mediapanel w listopadzie ub.r. zanotowało, jako serwis www i aplikacja mobilna, 21,79 mln użytkowników i 73,01 proc. zasięgu. Zajmujący drugą pozycję Aliexpress przyciągnął 13,07 mln polskich internautów.

Sprzedawcy zapłacą więcej za dostawy w Allegro Smart!
Od początku lutego sprzedawców będą obowiązywały nowe stawki za przesyłki zakupów w ramach Allegro Smart! Znacznie więcej niż teraz będą płacili za dostawy zamówień o wartości od 80 zł. Natomiast dolny limit wartości zamówienia, przy którym kupujący może skorzystać z Allegro Smart! przy dostawie kurierskiej, na stałe obniżono z 80 do 40 zł.
Na początku listopada Allegro podpisało umowę przejęcia 100 proc. udziałów platformy e-commerce Mall Group i firmy logistycznej WE|DO działających m.in. w Czechach i na Słowacji. Zapłaci 881 mln euro, częściowo swoimi akcjami.
Firma Allegro, do której należą też porównywarka Ceneo i spółka eBilet Polska, w trzecim kwartale ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 32,9 proc. do 1,23 mld zł i wyniku netto ze 131,7 mln zł straty do 324,4 mln zł zysku. Na platformach firmy jest 13,3 mln aktywnych kupujących, wartość średnich zakupów realizowanych przez każdego zwiększyła się o 24,5 proc.











