Allegro wprowadza funkcję czatów do obsługi sprzedawców i kupujących w serwisie

Allegro rozszerza możliwość komunikacji pomiędzy użytkownikami serwisu a obsługującymi go pracownikami. Na platformie wystartował Czat Allegro, który ma pozwalać na szybki kontakt z obsługą, zadawanie pytań i wyjaśnianie konkretnych problemów. Na razie czat jest dostępny dla sprzedawców korzystających z opcji reklam na Allegro, w przyszłości ma zostać udostępniony wszystkim użytkownikom.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Allegro wprowadza funkcję czatów do obsługi sprzedawców i kupujących w serwisie

Narzędzie Czat Allegro jest obecnie dostępne dla sprzedających, którzy promują lub planują promować swoje oferty przez reklamy Allegro Ads. Jednak trwają już prace nad wdrożeniem czatu dla klientów i partnerów Allegro korzystających z innych funkcji serwisu.

Jak podkreśla serwis czat dla usługi Allegro Ads to pierwszy tego typu kanał kontaktu i pierwszy z wielu kroków zaplanowanych w strategii Customer Experience w Allegro do 2020 roku.

grafika

- Chcemy, żeby kontakt z nami był bardziej dostępny. Tak, abyśmy mogli oferować pomoc w czasie rzeczywistym - wyjaśnia Kornelia Musiałowska-Kałużna, senior customer experience manager w Allegro. -  Zależy nam, żeby nasza obecność i wsparcie były odczuwalne, a pomoc trafiona w punkt. Chcemy, aby kupujący mieli radość z transakcji, a sprzedający potrafili maksymalnie wykorzystać naszą platformę do rozwijania swojego biznesu.

grafika

Według Allegro czat jest dynamicznym kanałem kontaktu pozwalającym na rozmowę w czasie rzeczywistym, ale zachowuje zalety formy pisemnej. Pozwala to na przykład pisać na czacie i robić coś innego w tej samej chwili. Obsłudze serwisu pozwala odpowiedzieć na pytania i wątpliwości dokładnie wtedy, gdy takie się pojawiają.

grafika

Czat Allegro Ads wystartował 27 lutego br. Jest dostępny na stronie www.ads.allegro.pl po zalogowaniu do panelu. Zespół odpowiada na bieżące pytania sprzedających od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17.

- W przyszłości wydłużymy godziny aktywności i będziemy pracować też w weekendy - zapowiada Kornelia Musiałowska-Kałużna. - Teraz poza godzinami działania czatu z Allegro można skontaktować się mailowo. Skróciliśmy czas obsługi kupujących i sprzedających na Allegro i już teraz na niemal 90 proc. pytań odpowiadamy w czasie krótszym niż 6 godzin. Mamy za sobą pierwsze rozmowy, po których już wiemy, że uruchomienie czatu to był świetny ruch. Sprzedający zadają dużo pytań o możliwości usługi - podkreśla menedżerka Allegro.

W październiku 2016 roku Allegro i Ceneo zostały sprzedane przez Naspers za 3,25 mld dolarów funduszom inwestycyjnym Cinven, Permira i Mid Europa. Według badania Gemius/PBI w styczniu br. serwisy Grupy Allegro zanotowały 17,56 mln realnych użytkowników i 2,11 mld odsłon.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dzielili, a teraz łączą. Jeden zarząd Wyborczej i Gazeta.pl [NASZ NEWS]

Dzielili, a teraz łączą. Jeden zarząd Wyborczej i Gazeta.pl [NASZ NEWS]

Władze TVP ograniczają współpracę z szefową rady programowej. "Zlekceważono posiedzenie"

Władze TVP ograniczają współpracę z szefową rady programowej. "Zlekceważono posiedzenie"

Resort kultury chce wspierać media lokalne. Wiadomo, kiedy poznamy założenia

Resort kultury chce wspierać media lokalne. Wiadomo, kiedy poznamy założenia

Nasza Klasa wróciła jako aplikacja. Ile osób ją pobrało?

Nasza Klasa wróciła jako aplikacja. Ile osób ją pobrało?

Spółka Orlenu zmieni nazwę. "Finalnym efektem będzie wspólny brand"

Spółka Orlenu zmieni nazwę. "Finalnym efektem będzie wspólny brand"

Agnieszka Kołodziejska odchodzi z Radia ZET. "Chciałabym żyć z podróżowania"

Agnieszka Kołodziejska odchodzi z Radia ZET. "Chciałabym żyć z podróżowania"