SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Amann promuje swoją markę

Agencja PR Promedia rozpoczęła współpracę z producentem nici, firmą Amann Sp. z o.o.

W 2004 roku niemiecki koncern Amann produkujący nici ukończył 150 lat. Okazję tę wykorzystano, aby rozpocząć zakrojoną na szeroką skalę akcję promocyjną. Do akcji włączył się również polski oddział koncernu Amann Sp. zo.o z siedzibą w Łodzi.

Kampanię reklamową w Polsce przeprowadzono w mediach branżowych związanych głównie z przemysłem odzieżowym i tekstylnym. Przed twórcami kampanii stało niezwykle trudne zadanie - pokazać komponent krawiecki. Zdecydowano się zrezygnować z tradycyjnego fotografowania szpul nici. Pokazano natomiast na zdjęcia modeli, których ubrania są niejako prześwietlone promieniami roentgena ukazującymi to, co stanowi szkielet stroju - nić.
Kampania miała na celu pokazanie, iż Amann to marka dla nietuzinkowych, kreatywnych krawców, projektantów i producentów ubrań. Amann to nowe, świeże i całkowicie inne niż dotąd spojrzenie na komponenty krawieckie.

Drugim krokiem w promowaniu marki był dla polskiego przedstawicielstwa firmy - Amann Sp. zo.o. było zlecenie w lutym 2005 agencji PR Promedia działań Media Relations. Głównym adresatem kampanii PR będą, tak jak w przypadku kampanii reklamowej głównie media branżowe kierowane do producentów, dystrybutorów, detalistów i projektantów związanych z branżą odzieżową i tekstylną. Wybór firmy Amann Sp.zo.o. nie był dziełem przypadku. Promedia to agencja, która współpracuje z wieloma przedstawicielami branży odzieżowej i tekstylnej. Do jej klientów należą takie marki jak Triumph Int., Franco Feruzzi, Digel, Pelo, czy LeMac. Swoje doświadczenie firma Promedia czerpie również z wieloletniej działalności wydawniczej i eventowej - wszystko to w obrębie branży odzieżowej.

Dołącz do dyskusji: Amann promuje swoją markę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl