SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Amerykański internet 2007

Firma badawcza comScore wzięła pod lupę główne trendy, jakie pojawiły się na amerykańskim rynku internetowym w ubiegłym roku.

Amerykański internet 2007

Biorąc pod uwagę wzrost liczby odwiedzających, 2007 rok był bardzo dobry dla wielu popularnych internetowych serwisów. Wśród stron społecznościowych, dzięki otwarciu się na wszystkich internautów, sporo zyskał Facebook.com - informuje serwis Marketing Charts. W okresie grudzień 2006 - grudzień 2007 liczba unikalnych użytkowników odwiedzających go, zwiększyła się o 81 procent: z 19,1 do 34,7 miliona.

Świetnie poradziła sobie również internetowa encyklopedia Wikipedia, której strony w grudniu odwiedziło 51,2 miliona unikalnych użytkowników - o 34 procent więcej niż rok wcześniej (38,6 miliona).

Procentowo najwięcej zyskał serwis Everyday Health, zwiększając liczbę unikalnych wizyt we wspomnianym okresie z 2,7 do 12,1 miliona (wzrost o 349 procent). Pod tym względem w czołówce znalazły się również: Glam Media (wzrost o 213 procent, z 8 do 25 milionów unikalnych odwiedzin), OfficeMax (wzrost o 199 procent, z 5,1 do 15,3 mln), Demand Media (wzrost o 149 procent, z 6 do 15 mln), Yellow Book Network (wzrost o 137 procent, z 4,4 do 10,4 mln) i ValueClick Sites (wzrost o 105 procent, z 6,3 do 13 mln).

Z kolei na rynku internetowych wyszukiwarek, w całym ubiegłym roku amerykańscy internauci wykonali 113 miliardów wyszukiwań, z czego najwięcej - blisko 64 miliardy - w Google, która zanotowała tym samym 56 procent udziałów w rynku.

W okresie grudzień 2006 - grudzień 2007, liczba wyszukiwań w pięciu czołowych serwisach na amerykańskim rynku zwiększyła się o 15 procent, do 9,6 miliarda. W samym grudniu liderem były również strony należące do Google z liczbą 5,6 miliarda wyszukiwań (wzrost w porównaniu z grudniem 2006 o 30 procent), wyprzedzając strony Yahoo! (2,2 mld wyszukiwań, spadek o 4 procent), Microsoftu (940 mln, wzrost o 8 procent), Time Warner Network (442 mln, spadek o 5 procent) oraz Ask Network (415 mln, wzrost o 5 procent).

źródło: Marketing Charts

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Amerykański internet 2007

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl