SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

AmRest nie będzie rozwijał Burger Kinga w Polsce

Spółka AmRest, operator marki Burger King, nie będzie rozwijał sieci w Polsce i kilku innych krajach Europy. Właściciel marki rozwiązał z firmą umowę z początkiem lutego.

Burger King Europe w komunikacie giełdowym poinformował o rozwiązaniu z dniem 1 lutego 2022 roku umów dotyczących rozwoju marki Burger King w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii i Bułgarii. Operator Burger Kinga, AmRest, będzie jednak kontynuował prowadzenie 93 restauracji sieci w Polsce i na pozostałych na wymienionych rynkach, z zgodnie z obowiązującymi podpisanymi umowami franczyzowymi - podano w komunikacie.

Zobacz: Dorota Bratowska dyrektorką marketingu KFC

AmRest nie odpowiada już za Burger Kinga

AmRest prowadzi ponad 2 350 restauracji pod markami franczyzowymi, takimi jak KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także pod markami własnymi, takimi jak La Tagliatella, Sushi Shop, Bacoa i Blue Frog.

Jesienią 2019 roku AmRest po dwóch latach od kupna sprzedał serwis PizzaPortal agregujący oferty z lokali gastronomicznych. Platformę przejął właściciel Glovo, a wartość transakcji to 30 mln euro plus 5 mln euro w formie earn-out.

Zobacz: Burger King usuwa 120 składników ze składów własnych produktów

Firma AmRest jest operatorem sieci gastronomicznych KFC, Pizza Hut i Starbucks w Europie Środkowo-Wschodniej (m.in. w Polsce), a także Rosji i niektórych krajach Europy Zachodniej.

Pierwszą restaurację Burger King otwarto w Warszawie w 1992 r.

Dołącz do dyskusji: AmRest nie będzie rozwijał Burger Kinga w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl