SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Andrew Georgiou szefem Eurosportu i praw sportowych w Discovery

Discovery ogłosiło, że funkcję szefa Eurosportu oraz praw sportowych i rozwiązań marketingowych w zakresie sportu powierzono Andrew Georgiousowi. Nowo utworzone stanowisko, obejmie jesienią.

Andrew Georgiou Article

Nowy szef Eurosportu przejdzie do zespołu Discovery z Lagardère Sports and Entertainment, gdzie pełnił kierownicze funkcje od 2014 roku. Jego rolą będzie rozwijanie Eurosportu, koordynowanie i pozyskiwanie praw sportowych dla grupy Discovery, a także reprezentowanie grupy w kontaktach z federacjami, agencjami i posiadaczami praw sportowych. Dodatkowo - jak podaje Discovery - Andrew Georgiou będzie rozwijał i pomagał wprowadzać strategię wykorzystania sportowego portfolio grupy na potrzeby marketingowe na całym świecie. Będzie raportował bezpośrednio do JB Perrette’a, Prezydenta i CEO Discovery Internationale.

- Nie jesteśmy klasyczną firmą mediową, bo koncentrujemy się na rozgrzewaniu pasji kibiców przez budowanie wciągających produktów dostępnych na wszystkich urządzeniach, które gwarantują najlepsze przeżywanie sportowych emocji. Andrew da nam dodatkową moc, wzmacniając światowej klasy zespół, co dodatkowo przyspieszy nasz postęp - przekazał prasie JB Perrette.

- Dołączam do najlepszego zespołu w mediach nie mogę się doczekać pracy z całym znakomitym zespołem Eurosportu i grupą Discovery - podkreślił Andrew Georgiou.  

Georgiou przez ostatnie 13 lat pracował w Lagardère Sports and Entertainment. Dołączył do tej firmy w 2006 roku. Przeprowadził m.in. skuteczną integrację 10 agencji sportowych i marketingowych. Wcześniej pracował szefował PGA TOUR na Australię i Azję.

W Polsce Discovery od ponad roku, po przejęciu Scripps Networks Interactive, jest też właścicielem Grupy TVN. Globalnie w pierwszym kwartale br. koncern zanotował 2,71 mld dolarów wpływów (17 proc. więcej niż rok wcześniej) i 418 mln dolarów zysku netto (wobec 3 mln dolarów w pierwszym kwartale ub.r.).

Według danych Nielsen Audience Measuremnt w maju br. udział kanału Eurosport 1 w polskim rynku oglądalności tv wyniósł 0,39 proc., a Eurosport 2 - 0,11 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Andrew Georgiou szefem Eurosportu i praw sportowych w Discovery

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl