SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Awans Anety Wikariak w Burdzie. Spółka poszuka dwóch naczelnych

Aneta Wikariak, wieloletnia redaktorka naczelna serwisów Party.pl i Wizaz.pl, od listopada awansuje na stanowisko dyrektorki segmentu beauty & fashion w Burda Media Polska. Na redaktorów naczelnych serwisów Party.pl i Wizaz.pl będzie prowadzona rekrutacja.

Article

- Segment beauty/fashion jest kluczowym obszarem w Burda Media Polska. Moją rolą będzie budowanie spójnej strategii kontentowej w tym segmencie. Będę współpracowała z redaktorkami naczelnym poszczególnych brandów. Zależy mi też na zaangażowaniu tych tytułów do wspólnych projektów, także na poziomie międzynarodowym – mówi Wirtualnemedia.pl Aneta Wikariak

Stanowisko dyrektorki segmentu beauty & fashion jest nowe w strukturze firmy. Aneta Wikariak będzie podlegać Agnieszkce Wicher-Szczesnej, managing director beauty, lifestyle & travel w Burda Media Polska.

W ramach nowej funkcji Aneta Wikariak będzie sprawowała opiekę contentową nad markami “Elle, “Elle Deco”, “Glamour”, Wizaz.pl oraz Party.pl jak również redakcją C2C (content to commerce). - Obszar Moda i Uroda to dla Burda Media Polska najważniejsza kategoria, w której od lat jest na pierwszym miejscu w Mediapanelu. Kategoria jest również szczególnie istotna dla działań e-commercowych, które są prowadzone w obrębie produktów mediowych a zwłaszcza dla Wizażu, Elle i Glamour. Obszar ten będzie rozwijany wspólnie z redakcją C2C – podkreśla firma.

- Aneta doskonale zna rynek wydawniczy jak również wspiera swoją wiedzą współpracę z partnerami biznesowymi, a także aktywnie uczestniczy w projektach międzynarodowych Burda International, które mają na celu przyspieszyć rozwój naszych marek w Polsce - mówi Agnieszka Wicher-Szczesna.

Aneta Wikariak wprowadziła na rynek markę “Party”

Aneta Wikariak jest związana z Burda Media Polska (wcześniej Edipresse Polska) od blisko 20 lat. Odpowiadała za wprowadzenie na polski rynek magazynu “ Party”, kierowała też serwisem Party.pl. Zarządzała portalen Wizaz.pl. Od 12 lat współtworzyła wydarzenie Party Fashion Night.

Po awansie Wikariak stanowiska redaktorów naczelnych Party.pl i Wizaz.pl zostaną rozdzielone. Na obie funkcje prowadzona będzie rekrutacja wewnętrzna i zewnętrzna.

Redaktorki i redaktorzy naczelni marek “National Geographic”, “Traveler”, “Kaleidoscope” oraz “Viva!” nadal będą raportować bezpośrednio do Agnieszki Wicher-Szczesnej.

W skład portfolio Burda Media Polska wchodzą portale internetowe jak: Elle.pl, Glamour.pl, National-geographic.pl, Wizaz.pl, Polki.pl, Kobieta.pl, Party.pl, Viva.pl, Gotujmy.pl, Niania.pl, które docierają miesięcznie do ponad 12 mln użytkowników (Mediapanel, sierpień 2023). Działalność digitalową wspierają magazyny tradycyjne, w tym międzynarodowe tytuły wydawnicze jak "Elle","Elle Decoration", "Glamour", "National Geographic", "Traveller" oraz "Viva!". Burda Media Polska jest także większościowym udziałowcem drogerii Cocolita.pl.

Dołącz do dyskusji: Awans Anety Wikariak w Burdzie. Spółka poszuka dwóch naczelnych

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
RB tj UK
Tam jest teraz więcej tytułów i dyrektorów niż ludzi pracujących, mam wrażenie.
odpowiedź
User
Sylwia
Doprowadziła party .pl do upadku. Gratuluje układów w pracy
odpowiedź
User
Burdowe serce krwawi
Typowe dla Edipressu, namnożyć dyrektorów a potem mieć firmę w złej kondycji...
odpowiedź