Anna Karczmarczuk prezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii

Anna Karczmarczuk, prezes Ipsos Polska, stanęła na czele zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Poprzednio organizacją kierował Mateusz Galica (Kantar TNS).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Anna Karczmarczuk prezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii
Anna Karczmarczuk

Podczas Walnego Zebrania Członków Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii na dwuletnią kadencję zostały wybrany został nowy zarząd PTBRiO - na jego czele stanęła Anna Karczmarczuk (Ipsos Polska). Wiceprezesem zarządu został Michał Lutostański (Kantar). Do zarządu powołano także członków: Tomasza Opalskiego (ING), Leszka Szycmana (Sanofi), Agnieszkę Warzybok (Decode) i Roberta Zydela.

Karczmarczuk z branżą badawczą związana od 1993 roku, zdobywała doświadczenie zarówno po stronie agencji badawczej (CASE, TNS OBOP, TNS Polska), jak i po stronie Klienta (PTC Era). Obecnie jest prezesem Ipsos Polska. Jest absolwentką Instytutu Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim.

- Skład nowego zarządu, z którym będę miała zaszczyt współpracować dowodzi, że PTBRiO będzie umacniało swoją pozycję multidyscyplinarnego think tanku promującego znacznie wiedzy o człowieku, społeczeństwie i konsumentach. Towarzystwo jest bardzo różnorodną społecznością profesjonalistów, w której gronie mamy badaczy, analityków, strategów, marketerów, UXowców, naukowców i ekspertów wielu innych profesji, dlatego możemy doskonale pokazywać potencjał łączenia perspektyw. Chcemy wspólnie jeszcze wyraźniej podkreślać wartość badań w zarządzaniu biznesem i sferą publiczną, a także uczyć jak profesjonalnie robić badania i mądrze interpretować ich wyniki. Ta wiedza wydaje się obecnie nie do przecenienia - mówi Anna Karczmarczuk.

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii powstało w 1994 roku. Do Towarzystwa należą osoby zajmujące się profesjonalnie badaniami rynku i opinii. Głównym celem PTBRiO jest promowanie i upowszechnianie informacji dotyczących badania rynku i opinii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów