Answear.com reklamuje ofertę na chłodniejsze miesiące

Ruszyła kampania promująca jesienno-zimowe propozycje sklepu internetowego Answear.com. Akcję przygotowano we współpracy z agencją Warsaw Creatives.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Answear.com reklamuje ofertę na chłodniejsze miesiące

Główną osią kampanii jest spot wideo, gdzie w rytm energetycznej muzyki pokazano wybrane stylizacje z wykorzystaniem produktów dostępnych na platformie. Reklamę można oglądać w internecie (YouTube, serwisy VoD).

Integralną częścią kampanii jest strona internetowa z ofertą oraz poradami stylistów Answear. Komunikację uzupełniają aktywności w mediach społecznościowych oraz sesja zdjęciowa. Kampania prowadzona jest w Polsce oraz na Słowacji, w Czechach, Węgrzech, Rumunii i na Ukrainie. Działania powstały w duchu strategii „We Are The Answear”.

grafika
grafika

Spot przygotowano we współpracy z agencją Warsaw Creatives. Wyreżyserowała go Maria Zbąska, współtworząca duet twórczy Państwo Rodzeństwo. Za reżyserię ruchu odpowiadał Pat Bogusławski, movement director.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami