Antoni Macierewicz zapowiedział działanie prawne wobec Onetu. Chodzi o tekst o Komisji ds. Likwidacji WSI

W związku z kłamliwą informacją opublikowaną przez portal Onet jakobym w 2006 r. nadzorował działanie Komisji ds. Likwidacji WSI informuję, że podejmuję działanie prawne celem wyciągnięcia konsekwencji wobec portalu - zapowiedział poseł PiS Antoni Macierewicz.

pap/tw
pap/tw
Udostępnij artykuł:

"W związku z kłamliwą informacją opublikowaną w dniu wczorajszym przez portal Onet jakobym w 2006 r. nadzorował działanie Komisji ds. Likwidacji WSI informuję, że podejmuję działanie prawne celem wyciągnięcia konsekwencji wobec portalu Onet za świadome upowszechnianie nieprawdy" - napisał Antoni Macierewicz w sobotę na Twitterze.

Chodzi o artykuł Onetu pt. "Kulisy działania szpiega w warszawskim ratuszu. +Był coraz bardziej sfrustrowany+".

W tekście napisano, że "na początku grudnia reporterzy programu +Czarno na białym+ ujawnili, że Tomasz L. był także członkiem komisji ds. likwidacji Wojskowych Służb Informacyjnych, powołanej w lipcu 2006 r.

Jej prace nadzorował ówczesny wiceminister obrony narodowej Antoni Macierewicz, odpowiedzialny za weryfikację i likwidację WSI".

W grudniu doniesienia TVN24 komentował na Twitterze Sławomir Cenckiewicz, który był przewodniczącym Komisji Likwidacyjnej ds. WSI. "Nie znałem Tomasza L. Do komisji likwidacyjnej ds WSI powołał go min. Sikorski i wtedy go poznałem, nigdy nie utrzymywałem z nim relacji" – napisał. Cenckiewicz dodał, że rola Tomasza L. w komisji likwidacyjnej "była marginalna i dostęp do wiedzy miał ograniczony co potwierdzają dokumenty".

Natomiast część informacyjno-publicystyczna Onetu (bez treści regionalnych i o pogodzie) zanotowała w listopadzie 10,31 mln użytkowników oraz 38 minut i 57 sekund przeciętnego czasu korzystania.

pap/tw
Autor artykułu:
pap/tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"