SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Antyradio promuje się hasłem „We mnie jest rock”

We wtorek 27 grudnia br. wystartuje kampania wizerunkowa Antyradia (Eurozet) pod hasłem „We mnie jest rock”. Akcja obejmuje internet, prasę, telewizję i działania outdoorowe w czternastu polskich miastach.

Article

Plakaty w kampanii wizerunkowej „We mnie jest rock” pokazują klisze rentgenowskie z prześwietloną klatka piersiową i dłonią. To największa kampania w historii rozgłośni i pierwsza po poszerzeniu zasięgu stacji, które miało miejsce w 2014 roku. Akcja ma zwiększyć rozpoznawalność marki.

- Antyradio to największa rockowa sieć radiowa w Polsce. Celem kampanii jest ugruntowanie jej pozycji numer jeden w swoim segmencie poprzez poszerzenie rozpoznawalności marki i dotarcie do nowych odbiorców. W ostatnim czasie słuchalność Antyradia rośnie w rekordowym tempie. Chcemy ten trend wzmocnić i utrzymać w 2017 roku - mówi Agnieszka Szozda, dyrektor marketingu Grupy Eurozet.

W pierwszej kolejności ruszy kampania w internecie - od 27 grudnia banery wizerunkowe radia pojawią się na portalach Onet, Wirtualna Polska oraz Interia.

Od nowego roku kampania obejmie także outdoor (citylighty, ekrany LED i LCD, autobusy komunikacji miejskiej) w tym plakaty w czternastu miastach, w których nadaje Antyradio (Gdańsk, Gdynia, Szczecin, Olsztyn, Poznań, Zielona Góra, Łódź, Wrocław, Katowice, Sosnowiec, Bielsko-Biała, Kraków, Rzeszów i Warszawa). W drugim etapie kampania Antyradia obejmie prasę („Playboy”, „CKM” i „Dziennik Zachodni”) i telewizję.

Kreację reklam przygotowała agencja Liquid Thread, a za zakup mediów odpowiadał ZenithOptimediaGroup.

Z danych Radio Track wynika że od września do listopada br. udział Antyradia w rynku radiowym wyniósł 1,6 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Antyradio promuje się hasłem „We mnie jest rock”

30 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mario
Największą siłą Antyradia jest to, że tam tak naprawdę niewiele się zmienia i za bardzo przy nim nie grzebią.
26 16
odpowiedź
User
DW
Na tle innych miałkich lub discopolowych stacji - radio całkiem niezłe. Ale (cyt.) "słuchalność Antyradia rośnie w rekordowym tempie" to już zwykły korporacyjny bełkot.
31 13
odpowiedź
User
Dr.Radio
Dla mnie zbyt wielka konotacja do słowa RAK ... wydźwięk mega pejoratywny ... Przypomina mi się historia z lat 90-tych rozgłośni RAK (Radio Akademickie Kraków), której to baner został umieszczony przy centrum onkologi ...
16 19
odpowiedź
User
El_Bląg
Promują się zdjęciem szkieleta? To już nie ma żadnych osobowości radiowych? Szkielet symbolizuje śmierć rocka?
19 16
odpowiedź
User
Malon
Mogliby z tego porządne radio zrobić, ale jakieś to wszytko takie miałkie, bez charakteru. Co pokazuje ta kampania? Że facet połknął gitarę? Mi się od razu nasuwa takie skojarzenie, że brakuje tam ludzi z krwi i ciała (po angielsku flesh and blood), ale po polsku krwi i nonmen omen kości.
25 17
odpowiedź